loader
16:18
0
کد خبر : 6039

تارتار: از نظر فنی مقابل تیم هوادار غافلگیر شدیم

سرمربی ملوان گفت: از نظر فنی مقابل تیم هوادار غافلگیر شدیم و خیلی زود گل دریافت کردیم در حالی که تمرکزمان کم بود و غافلگیر شدیم.

تارتار: از نظر فنی مقابل تیم هوادار غافلگیر شدیم
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مهدی تارتار سرمربی ملوان پس از تساوی مقابل هوادار گفت: تشکر ویژه دارم از هواداران که در این شرایط جوی یار و یاور ما بودند و ما را تنها نگذاشتند. از هواداران ملوان عذرخواهی می‌کنم، واقعا دوست داشتند برنده بازی باشیم. مساوی اصلاً راضی‌کننده نیست، باید از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم و برنده می‌شدیم.
وی ادامه داد: از نظر فنی مقابل تیم هوادار غافلگیر شدیم و خیلی زود گل دریافت کردیم. در حالی که تمرکزمان کم بود غافلگیر شدیم. هوادار از تیم‌هایی است که در خط حمله در نیم فصل دوم خیلی خوب عمل کرده است و گل‌های خیلی خوبی را به ثمر رسانده است.موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و من فکر می‌کنم فرعباسی به غیر از آن صحنه گل هیچ عکس العملی نداشت که ما زیر فشار قرار گرفته باشیم.
تارتار گفت: واقعا کم دقت بودیم و فکر می‌کنم بالای هفت یا هشت موقعیت گل داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. به غیر از این پنالتی که داور برایمان گرفت یک صحنه صددرصد پنالتی در دقیقه ۲۵ وجود داشت و فکر می‌کنم اگر آن پنالتی گرفته می‌شد ما می‌توانستیم خیلی راحت‌تر بازی را به تعادل بکشانیم و در نیمه دوم پیروز میدان باشیم و این حق ما بود که آقای داور به ما نداد.
سرمربی ملوان با اشاره به اینکه از داوری رضایت ندارد، گفت: با احترام به گروه داوری. من راضی نبودم از داوری به خصوص داور وسط که در یک صحنه در یک صحنه می‌توانست بازیکن حریف را با کارت دوم جریمه کند و فکر می‌کنم وقتی متوجه شد بازیکن حریف کارت دارد از کارت دوم منصرف شد.
وی گفت: ولی امروز از آقای میثم حیدری راضی نبودم، امیدوارم کارشناسی شود و حتی من اشتباه کرده باشم ، ولی چیزی که من در صحنه‌ها دیدم داور خوب عمل نکرد. خدا را شکر می‌کنیم از یک نظر به هر حال ملوان، امسال به جایگاهی رسیده است که هواداری که در سال گذشته رفت و برگشت ملوان را شکست داد ولی ما امسال ۴ امتیاز از این تیم گرفتیم و واقعاً و کاملا روی بازی مسلط بودیم و هوادار کاملاً تدافعی بازی کرد.
برچسب ها
کد خبر : 6039
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار