loader
14:20
0
کد خبر : 2754

تارتار: 3 امتیاز دیدار با فولاد بسیار مهم است

سرمربی تیم فوتبال ملوان پیش از دیدار با فولاد خوزستان در نشست خبری صحبت کرد.

تارتار: 3 امتیاز دیدار با فولاد بسیار مهم است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مهدی تارتار سرمربی ملوان پیش از دیدار با فولاد خوزستان گفت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، باید از بچه‌های فرودگاه رشت و مدیر فرودگاه، تشکر کنم. امروز شرایط جوی بسیار بدی در رشت بود و خدا را شکر ما توانستیم با تاخیر چند ساعته مستقیم به اهواز بیاییم. از عزیزانی که امروز خیلی برای آمدن ما به اهواز زحمت کشیدند، ممنونیم.

او سپس در خصوص تقابل با فولاد گفت: یک فینال دیگر داریم. در دور برگشت همه بازی‌ها برای ما فینال گونه هستند و تمام بازی‌ها سخت است. فولاد پس از اینکه آقای رضاییان به عنوان مدیرعاملش معرفی شد، جهش خیلی خوبی در جدول رده‌بندی داشت. رضاییان از مدیران جوان و زحمتکش و باتجربه است. من سابقه کار با ایشان را دارم و می‌دانم چقدر مصمم هستند. برایشان آرزوی موفقیت دارم، البته به غیر از بازی فردا.

تارتار در پایان تاکید کرد: سه امتیاز بازی فردا برای ما خیلی اهمیت دارد. دوست داریم بالای جدول بمانیم و با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم. بازی سختی برای هر دو تیم است اما کیفیت ورزشگاه به گونه‌ای است که به هر دو تیم اجازه بازی خوب را می‌دهد. امیدوارم هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند، شاهد بازی زیبایی باشند.

برچسب ها
کد خبر : 2754
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار