loader
13:58
0
کد خبر : 3775

تثبیت جایگاه سومی شاگردان خمس با شکست تیم دقیقی

تراکتور در دیداری خارج از خانه مقابل شمش‌آذر قزوین به یک پیروزی ارزشمند رسید تا با 38 امتیاز جای خود را در رده سوم جدول رده‌بندی تثبت کنید.

تثبیت جایگاه سومی شاگردان خمس با شکست تیم دقیقی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر، تیم‌های شمس آذر و تراکتور در قزوین به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان پاکو خمس با ادامه روند خوب خود با دو گل سیدمهدی حسینی و رحمان جعفری به یک پیروزی ارزشمند رسیدند. 

شمس‌آذر قزوین: مهدی محمدی (محمد پاپی 45")، امیرمحمد نسایی، عیسی مرادی، فراز امامعلی (سجاد بازگیر 68")، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علیرضا جعفرپور، صادق بوصبیح، امیر شبانی و علی آزادمنش

تراکتور تبریز: حسین پورحمیدی، مهدی شیری (محمد آقاجانپور 80")، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی (سیدمحمد حسینی 80")، میلوش دلتیچ (مهدی هاشم‌نژاد 60")، امیرحسین حسین‌زاده ( سعید کریم آذر 71") و رحمان جعفری

در دقیقه ۲۴ حرکت تهاجمی بازیکنان تراکتور از سمت راست توسط رحمان جعفری با ارسال این بازیکن به داخل محوطه جریمه همراه شد. این توپ به سیدمهدی حسینی رسید و هافبک دونده قرمز‌ها به سادگی با پای راست دروازه شمس‌آذر را باز کرد.

در نیمه اول تبریزی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند و حملات متعددی را انجام دادند که با عملکرد خوب مدافعان شمس آذر دور شد تا اینکه دقیقه 24 حسینی گلزنی کرد.

در ادامه و نیمه دوم شمس آذر حملاتی را انجام داد اما موفق به گلزنی نشد تا  در ثانیه‌های پایانی مسابقه روی حرکت فوق‌العاده هاشمی‌نژاد، تراکتوری‌ها صاحب موقعیت شوند و نفوذ این بازیکن از بین چند مدافع شمس‌آذر باعث شد جعفری با انجام ساده‌ترین کار ممکن دروازه تیم سابقش را باز کند و با ثبت یک گل و یک پاس گل روز درخشانی را مقابل تیمی که در نیم‌فصل اول پیراهنش را به تن داشت، تجربه کند.

تراکتور با این برد ارزشمند بیرون از خانه ۳۸ امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند. شمس‌آذر هم که با این شکست به روزهای پر افت و خیزش در نیم‌فصل دوم ادامه داد و با ۲۵ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

خلاصه بازی شمس آذر ۰-۲ تراکتور را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 3775
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار