loader
03:26
0
کد خبر : 5454

نظر ژاوی عوض شد؛ او سرمربی بارسلونا باقی می‌ماند!

اختصاصی/ رسانه‌های مختلف خبری اعلام کردند ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا تصمیم گرفته تا پایان مدت قراردادش روی نیمکت مربیگری این تیم باقی بماند.

نظر ژاوی عوض شد؛ او سرمربی بارسلونا باقی می‌ماند!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ژاوی هرناندز سرمربی جوان بارسلونا در ماه ژانویه اعلام کرده بود در پایان رقابت‌های این فصل،  کاتالان‌ها را ترک خواهد کرد.

در آن زمان بارسلونا با افت چشمگیری روبرو شده بود و ژاوی بعد از باخت تیمش مقابل ویارئال، از جدایی صحبت کرد  اما بعد از این اظهارنظرژاوی، اوضاع بارسلونا به مراتب بهتر شد و به روزهای خوب خود برگشت. حالا رسانه‌های اسپانیایی در گزارش‌هایشان به این نکته اشاره کرده‌اند که ژاوی در تصمیمش تجدیدنظر کرده و تا سال ۲۰۲۵ با تیم کاتالان خواهد ماند. طبق گفته منابع آگاه از باشگاه، او تصمیم گرفته تا پایان مدت قراردادش با بارسلونا بماند. این‌طور به نظر می‌رسد که ژاوی در ماه ژانویه و هنگامی که از جدایی‌اش از باشگاه در پایان فصل صحبت کرده بود، به دلیل انتقادات فراوان به شدت تحت فشار بوده و چنین تصمیمی گرفته بود.

اعلام رسمی خبر

قرار بر این است که خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا بعدازظهر روز پنجشنبه همراه با ژاوی در کنفرانسی خبری حضور یافته و در مورد تصمیمات نهایی در این رابطه و تردیدهایی که در روزهای اخیر مطرح شده بود، توضیحاتی را ارائه کند. ولی آنچه که مسلم است، این است که ژاوی یک فصل دیگر روی نیمکت مربیگری تیم کاتالان باقی خواهد ماند. عصر روز چهارشنبه، دکو مدیر ورزشی بارسلونا در شهرک ورزشی خوان گامپر با ژاوی و برادر و دستیارش، اسکار ارناندز دیدار و گفتگو کرد و بعد از این صحبت‌ها، دکو و ژاوی همراه با هم به خانه خوان لاپورتا رفتند و با او در این رابطه صحبت کردند.

آغاز مذاکرات بعد از ال‌کلاسیکو

طبق گزارش منتشره در روزنامه موندو دپورتیوو، هفته گذشته و بعد از دیدار ال‌کلاسیکو، رئیس باشگاه کاتالان جلسه‌ای را با ژاوی و دکو برگزار کرده بود و در آن جلسه صحبت‌های متعددی در مورد ادامه حضور ژاوی روی نیمکت مربیگری بارسا مطرح شده بود.

بعد از جلسه‌ای دو ساعته و صحبت درباره تمام جزئیات، طرفین به این توافق رسیدند که ژاوی تا ژوئن سال ۲۰۲۵ و زمان اتمام قراردادش، با بارسلونا بماند. البته در قرارداد او بندی قرار داده شده که در صورت رضایت سران باشگاه، این قرارداد برای یک سال دیگر قابل تمدید است.

برچسب ها
کد خبر : 5454
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار