loader
10:22
0
کد خبر : 5508

ترابی علیه بدبیاری‌های بازوبند؛ کاپیتان جدید پرسپولیس با شماره ۹

اختصاصی/ستاره پرسپولیس بعد از نزدیک به ۸۰۰ روز باردیگر در بازی برابر آلومینیوم می‌تواند بازوبند کاپیتانی این تیم را به بازو ببندد.

ترابی علیه بدبیاری‌های بازوبند؛ کاپیتان جدید پرسپولیس با شماره ۹

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مهدی ترابی امروز برای اولین بار از ابتدا به عنوان کاپیتان پرسپولیس وارد زمین می‌شود. این صحنه تازه و متفاوتی است که ترابی برای تعیین زمین و مراسم ابتدای بازی پرسپولیس با بازوبند کاپیتانی حضور داشته باشد اما این اتفاقی است که در بازی ۱۷۳ این بازیکن با پیراهن سرخ سرانجام رخ می‌دهد.

ترابی در غیاب وحید امیری، امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کاپیتان اول پرسپولیس در مسابقه حساس یک‌هشتم نهایی برابر آلومینیوم است. جالب اینکه ترابی اولین بار در بازی برابر آلومینیوم اراک در جام حذفی دو سال پیش بود که بازوبند پرسپولیس را بست. در آن مسابقه که روز ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۱ در ورزشگاه آزادی برگزار شد سیدجلال حسینی که کاپیتان اول تیم بود غیبت داشت و عالیشاه بازوبند را بست. اما بعد از تعویض امید و در حالی که کامیابی‌نیا هم تعویض شده و وحید امیری هم در بازی حضور نداشت، بازوند به مهدی ترابی رسید. هرچند اولین تجربه کاپیتانی ترابی خوشایند نبود و این تیم با شکست ۳-۲ در زمین خودش از جام حذفی کنار رفت.

ترابی امسال و در مجموع ۲۸ بازی که برای پرسپولیس انجام داده ۴ گل زده و یک پاس گل هم داده است. او در جام حذفی در یک بازی و برابر نفت گچساران در این فصل بازی کرد که در آن بازی یک گل زد و یک پاس گل هم به دانیال اسماعیلی‌فر داد.

هافبک تهاجمی ۲۹ ساله پرسپولیس در ۱۷۲ بازی برای این تیم ، آمار ۳۹ گل و ۴۹ پاس گل را به ثبت رسانده و تاثیرمستقیم روی ۸۸ گل این تیم (میانگین هر دو بازی یک تاثیرگذاری روی گل) را رقم زده است. او در حال حاضر در رده ۲۷ باسابقه‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس است. ترابی همچنین هفدهمین گلزن برتر و دومین پاسور تاریخ این باشگاه است.

برچسب ها
کد خبر : 5508
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار