loader
03:26
0
کد خبر : 4463

تراکتور - آلومینیوم؛ نبرد تاکتیکی خمس و حسینی در یادگار

تراکتور در تبریز میزبان آلومینیوم اراک است و قرمزپوشان تبریزی جدال سختی مقابل تیم مجتبی حسینی خواهند داشت.

تراکتور - آلومینیوم؛ نبرد تاکتیکی خمس و حسینی در یادگار

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در آخرین دیدار هفته بیست و دوم لیگ برتراز ساعت 19:30 دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک در تبریز به مصاف هم خواهد رفت.  پرشورهای تبریزی در دیدار معوقه مقابل سپاهان قرار گرفتند و این بازی تماشایی که عنوان پرتماشاگرترین بازی لیگ امسال را به خود اختصاص داد، در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتور با پاکو خمس در این فصل نتایج سینوسی به دست آورده و در حال حاضر با 39 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند. تراکتور در 5 بازی اخیر خود 3 پیروزی و 2 تساوی به دست آورده است. خمس در نیم فصل تیمش را تقویب کرد و رحمان جعفری را از شمس‌آذر قزوین به خدمت گرفت و این بازیکن حالا به مهره هجومی اصلی تراکتوری‌ها تبدیل شده است. او در چند بازی اخیر درخشان ظاهر شده و خمس را مجبور کرده تا از او به جای مهدی عبدی استفاده کند. عبدی با 5 گل بهترین گلزن تراکتور در این فصل محسوب می‌شود اما این بازیکن مدتهاست پایش به گلزنی باز نشده و روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. 

تراکتور در خط دفاعی با حضور شجاع خلیل‌زاده عملکرد خوبی داشته و در 21 هفته تنها 15 گل دریافت کرده اند و از این لحاظ جزو تیم های برتر از لحاظ خط دفاعی هستند. بدون شک ستاره تراکتور در این فصل ریکاردو آلوز پرتغالی است که تاکنون 7 پاس گل داده و جزو ارزشمندترین بازیکنان لیگ محسوب می‌شود.

در طرف مقابل آلومینیوم اراک با مجتبی حسینی در رده هفتم قرار دارد. این تیم هفته پیش در بازی عقب مانده مقابل هوادار متوقف شد و با یک امتیاز تهران را ترک کرد. اراکی‌ها در ابتدای نیم فصل دوم با شکست پرسپولیس کار بزرگی انجام دادند اما سه شکست پیاپی مقابل استقلال خوزستان، شمش‌آذر و مس رفسنجان شرایط را برای این تیم سخت کرد. آنها با پیروزی مقابل نساجی توانستند از بحران خارج شوند و در حال حاضر با 29 امتیاز در رده هفتم قرار دارند. مهدی لیموچی و محمد مهدی لطفی ستاره‌های آلومینیوم در این فصل هستند و مجتبی حسینی امیدوار است با درخشش ستاره‌های تیمش دست پر به اراک برگردد.

دیدار رفت دو تیم در اراک با نتیجه ۴-صفر به سود تراکتور به پایان رسیده بود.

برچسب ها
کد خبر : 4463
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار