loader
04:16
0
کد خبر : 5464

تراکتور – ذوب‌آهن؛ تبریزی‌ها به دنبال انتقام با دستیار گل‌محمدی!

دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن در حالی در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های امروز جام حذفی مقابل هم قرار می‌گیرند که این دو تیم چند هفته پیش در لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند.

تراکتور – ذوب‌آهن؛ تبریزی‌ها به دنبال انتقام با دستیار گل‌محمدی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم تراکتور و ذوب آهن در تبریز مقابل هم قرار می‌گیرند. این دو تیم در لیگ برتر دو هفته پیش مقابل هم قرار گرفتند و ذوب آهن با خلق یک شگفتی بزرگ در تبریز، تراکتور را با حضور پاکو خمز ۴-یک شکست داد. مسابقه‌ای که تبدیل به آخرین حضور خمز  اسپانیایی در تراکتور شد  و بعد از آن شکست عجیب او هم به کشورش بازگشت.

تراکتور برای سامان دادن به وضعیت خودش در اولین گام با حمید مطهری مربی تیم ملی قرارداد امضا کرد. او به تبریز رفت تا در جشن تولد 50 سالگی اش کارش را آغاز کند و احتمالا یحیی گل‌محمدی هم با برطرف شدن مشکلاتش در روزهای آینده سرمربی تراکتور خواهد شد. قطعا بازیکنان، مدیران و مربیان تراکتور نمی‌خواهند دوباره در خانه مغلوب ذوب‌آهن آماده و سرحال شوند و به فکر پیروزی در این دیدار هستند. 

در طرف مقابل اما ذوب آهن شرایطش نسبت به آن بازی بهتر و ایده‌آل‌تر شده است. گرچه آنها در دربی اصفهان مقابل سپاهان شکست خوردند اما در بازی هفته بیست و چهارم توانستند آلومینیوم اراک سرسخت را شکست دهند و با انگیزه بالا مقابل تراکتور قرار بگیرند.

باید دید تراکتور در اولین حضور مربی ایرانی خود مقابل ذوب‌آهن چه نتیجه‌ای رقم می‌زند. تراکتور در بازی رفت هم مقابل ذوب آهن یک - صفر شکست خورده بود و نمی‌خواهد سومین باخت را در یک فصل از ذوب‌آهن تجربه کند.

تراکتور برای رسیدن به این مرحله چوکای تالش را شکست داد و ذوب آهن هم تیم آکادمی کیا را از پیش رو برداشت.

برچسب ها
کد خبر : 5464
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار