loader
03:37
0
کد خبر : 3528

تراکتور - هوادار؛ بازگشت شجاعی به شهر خاطره‌ها

دیدار شاگردان پاکو خمس با مسعود شجاعی یکی از بازی‌های جذاب هفته بیستم لیگ برتر خواهد بود.

تراکتور - هوادار؛ بازگشت شجاعی به شهر خاطره‌ها

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم تراکتور و هوادار در تبریز به مصاف هم خواهد رفت. این بازی در حالی برگزار می‌شود که تراکتور با ۳۲ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارد و هوادار هم با ۱۹امتیاز، یازدهم است.

مسعود شجاعی در حالی امروز مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد که تا اینجا و در اولین تجربه سرمربیگری خود، عملکرد بسیار خوبی در هوادار داشته است. او از بنفش‌های تهرانی تیمی ساخته که مبارزه تا لحظه پایانی را به خوبی بلد است. از آن طرف تراکتور بعد از تساوی خارج از خانه هفته گذشته مقابل مس رفسنجان بیش از هر زمان دیگر به سه امتیاز این بازی نیاز دارد. با این شرایط به احتمال فراوان یکی از بازی‌های زیبای هفته بیستم لیگ را در تبریز خواهیم دید. چون تراکتور فقط به دنبال پیروزی خواهد بود و هوادار هم تبدیل به یک تیم سختکوش شده که به هیچ وجه تحمل شکست را ندارد.

این در حالی است که مسعود شجاعی به دلیل اخراج در بازی مقابل ذوب‌آهن از حضور در کنار زمین محروم است و باید از روی سکوها تیمش را رهبری کند. در تیم هوادار امین قاسمی‌نژاد ۴ گل به ثمر رسانده و بالاترین امتیاز را در بین بازیکنان این تیم دارد.

تراکتور در ۱۰ هفته اخیر فقط دو شکست مقابل استقلال و پرسپولیس داشته و دو بار هم مقابل مس رفسنجان و ملوان متوقف شده اما ۶ پیروزی آنها را در میان سه تیم اول لیگ قرار داده است. در تیم پاکو خمس مهدی عبدی ۵ گل به ثمر رسانده و ریکاردو آلوز بهترین بازیکن این تیم هم ۷ پاس گل داده است.

گفتنی است بازی رفت این دو تیم با برتری یک- صفر تراکتور در تهران به پایان رسیده بود.

برچسب ها
کد خبر : 3528
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار