loader
22:38
0
کد خبر : 7228

تراکتور 3 - 1 ملوان؛ کامبک یک نیمه‌ای شاگردان مطهری

تیم تراکتور در دیداری مهیج و پرگل موفق شد با ثبت یک کام‌بک، تیم ملوان را با سه گل شکست دهد.

تراکتور 3 - 1 ملوان؛ کامبک یک نیمه‌ای شاگردان مطهری

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ورزشگاه یادگار امام تبریز در شب محرومیت هواداران تراکتور از حضور در این ورزشگاه، میزبان تقابل تیم‌های تراکتور تبریز و ملوان بندرانزلی بود. سرخ‌پوشان تبریزی به دنبال کسب پیروزی برای حفظ کورسوی امیدشان در مسیر رسیدن به رتبه سوم جدول بودند و در آن‌سوی میدان هم، ملوانی‌ها با انگیزه طلسم‌شکنی و پایان دادن به 6 بازی پیاپی ناکامی در کسب پیروزی به تبریز سفر کرده و در جست‌وجوی کسب 3 امتیاز بودند. قضاوت مسابقه امشب که از ساعت 20:05 میان شاگردان حمید مطهری و مهدی تارتار آغاز شد برعهده وحید زمانی بود.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، امیرحسین حسین‌زاده، سجاد آشوری، مهدی هاشم نژاد و رحمان جعفری 

ترکیب ملوان: پرهام قناد، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، محمد طیبی، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، محمدرضا بردبار، پویا پورعلی، رضا جعفری، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی 

شرح اتفاقات مسابقه:

سرخ‌پوشان تبریزی در مسابقه امشب، شروع خوبی نداشتند و همین مسئله باعث شد تا در دقایق ابتدایی، ملوانی‌ها تیم برتر زمین مسابقه باشند و روی ارسال ابوذر صفرزاده، محمدرضا سلیمانی در دقیقه 15 تیمِ تحت هدایت مهدی تارتار را پیش انداخت. بعد از گلزنی سلیمانی، تراکتوری‌ها توپ‌ومیدان را در اختیار گرفتند اما با وجود ارائه نمایش مالکانه، خبری از خلق موقعیت جدی گلزنی روی دروازه ملوان نبود و در غیاب حبیب فرعباسی، سرخ‌پوشان نتوانستند روی دروازه پرهام قناد موقعیت جدی خلق کنند تا نیمه اول با برتری یک‌گله ملوان خاتمه یابد.

حمید مطهری در بین 2 نیمه تصمیم گرفت تا محمد نادری و امیر ابراهیم‌زاده را به جای سعید کریم‌آذر و رحمان جعفری به میدان بفرستد که ابراهیم‌زاده خیلی زود پاسخ اعتماد مطهری را داد و مهاجم جوان تراکتور توانست روی اشتباهات سریالی خط دفاعی ملوان و دفع ناقص قناد، دروازه خالی ملوان را 3 دقیقه بعد از ورودش به زمین باز کند و سپس، سجاد آشوری کامبک سرخ‌پوشان تبریزی را تکمیل کرد و در دقیقه 53، گل برتری تراکتور را از روی یک ضربه ایستگاهی به شکلی تماشایی به‌ثمر رساند تا شاگردان مطهری با نتیجه 2 بر یک از حریف خود پیش بیفتند.

شاگردان مطهری بعد از ثبت گل دوم، توانستند به خوبی از برتری‌شان حراست کنند و بازهم روی تاثیرگذاری امیر ابراهیم‌زاده صاحب موقعیت گلزنی شدند که روی ریباند شوت ابراهیم‌زاده، امیرحسین حسین‌زاده اختلاف را به 2 گل رساند تا خیال تراکتوری‌ها از کسب پیروزی در آخرین بازی خانگی آسوده شود. در دقایق پایانی بازی، ریکاردو آلوز این فرصت را داشت تا گل چهارم را هم به‌ثمر برساند که ستاره پرتغالی تراکتور ناکام در ثبت گل چهارم بود تا مسابقه امشب با برتری 3 بر یک تراکتور به پایان برسد.

تراکتور با کسب پانزدهمین برد فصل، 51 امتیازی شد و در رتبه چهارم ماند. این تیم امید خود برای رسیدن به رتبه سوم جدول را از دست داد و سرخ‌پوشان تبریزی تنها در صورتی‌که سپاهان قهرمان جام حذفی شود، می‌توانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2 را به‌دست آورند! ملوان بندرانزلی هم با ثبت هفتمین بازی متوالیِ بدون برد و پذیرش سومین باخت پیاپی، 40 امتیازی شد و در رتبه پنجم جدول باقی ماند. سرخ‌پوشان تبریزی در هفته سی‌ام و پایانی فصل جاری لیگ برتر باید روز شنبه دوازدهم خردادماه در آبادان به مصاف صنعت‌نفت بروند و ملوان بندرانزلی هم در دیداری خانگی پذیرای آلومینیوم اراک خواهد بود.

خلاصه بازی تراکتور ۳-۱ ملوان را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 7228
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار