loader
08:32
0
کد خبر : 5240

ترکیب احتمالی ال‌کلاسیکو: ذهن کارلتو بدون تغییر / بارسا با تمام قوا

اختصاصی / امشب ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شاهد جدال حساس و تماشایی دو تیم رئال مادرید و بارسلونا خواهد بود.

ترکیب احتمالی ال‌کلاسیکو: ذهن کارلتو بدون تغییر / بارسا با تمام قوا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا امشب در هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا در شرایطی در ورزشگاه برنابئو به مصاف هم خواهند رفت که رئال مادرید با ۷۸ امتیاز صدرنشین جدول است و بارسلونای ۷۰ امتیازی در رده دوم قرار دارد.

رئالی‌ها بعد از برد مقابل منچسترسیتی و راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا جان تازه‌ای گرفته‌اند و بارسلونا بعد از شکستی تلخ مقابل پاری سن ژرمن و ناکامی در راهیابی به جمع ۴تیم برتر اروپا، حالا به دنبال آن است تا کورسوی امیدش برای قهرمانی در لالیگا را زنده نگاه دارد.

در نتیجه رئالی‌ها بیش از هرزمان دیگری به دنبال آن هستند تا راه‌ها را برای نفوذ بارسایی‌ها ببندند و فاصله هشت امتیازی با این تیم را حفظ کرده ودرصورت امکان بیشتر کنند؛ چرا که تنها شش هفته دیگر تا پایان رقابت‌های این فصل لالیگا و قهرمانی رئال باقی است.

آنچلوتی به تغییر فکر نمی‌کند

در این شرایط، کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید برنامه‌ای برای اعمال تغییرات جدی در ترکیب تیمش ندارد. گرچه که ممکن است مجبور شود محض احتیاط به فرلان مندی که در جلسه آخر تمرین تیمش نتوانست کامل به تمرین بپردازد استراحت دهد.

نمایش قاطعانه رئال مادرید در این فصل از رقابت‌های لالیگا و ۲۵ بازی متوالی بدون باخت، به نحوی بوده که این سرمربی ایتالیایی نیازی به اعمال تغییراتی اساسی در ترکیب تیمش نمی‌بیند. تنها باخت آنها در این فصل در خانه اتلتیکومادرید رقم خورد و در نتیجه باید رئال را بهترین تیم در بازی‌های خانگی این فصل لالیگا دانست که در پانزده بازی خانگی در این فصل، تنها ۲ تساوی داشته و در بقیه دیدارهای خانگی به پیروزی رسیده.

ژاوی و بارسا با تمام قوا

از سوی دیگر ژاوی ارناندز سرمربی جوان بارسلونا ۲۳ بازیکن را برای حضور در اردوی تیمش برای سفر به مادرید فرا خوانده و تنها غایب‌های تیم او، گاوی و بالده هستند که هردو با مصدمیت دست و پنجه نرم می کنند.

او و شاگردانش می‌دانند که برای آنکه بتوانند اندک امیدشان به قهرمانی در رقابت‌های این فصل لالیگا را زنده نگاه دارند، به هر ترتیب که شده باید سه امتیاز این بازی را مال خود کرده و فاصله‌شان با رئال صدرنشین را به ۵ امتیاز برسانند و پس از آن هم منتظر لغزش رئال نشسته و از آن فرصت‌ها نهایت بهره را ببرند.

در نتیجه کسب سه امتیاز این بازی تنها هدف آبی اناری‌هاست تا بتوانند علاوه بر باقی ماندن در کورس قهرمانی لالیگا، واکنش مناسبی بعد از حذف تلخ و دردناک از لیگ قهرمانان اروپا به دست پاری سن ژرمن نشان داده و آن ناکامی را هرچه سریعتر به دست فراموشی بسپارند.

برچسب ها
کد خبر : 5240
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار