loader
18:53
0
کد خبر : 12927

ترکیب رسمی استقلال - ملوان؛ کوشکی سوپرایز جواد نکونام!

ترکیب تیم‌های استقلال و ملوان انزلی برای مصاف هفته دوم لیگ بیست و چهارم مشخص شد.

ترکیب رسمی استقلال - ملوان؛ کوشکی سوپرایز جواد نکونام!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ استقلال در دومین دیدار خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر، امروز در استادیوم سردار آزادگان قزوین به مصاف ملوان می‌رود. شاگردان نکونام در این بازی میزبان محسوب می‌شوند اما به دلیل ترمیم و بازسازی ورزشگاه آزادی، مجبور به حضور در جایی غیر از تهران هستند.

استقلالی‌ها با علم به توقف پرسپولیس در دیدار روز گذشته و افزایش فاصله با این تیم به عدد چهار، پای به زمین مسابقه می‌گذراند و در تلاش هستند تا با رسیدن به پیروزی و کسب سه امتیاز دیگر، فصل را پر قدرت آغاز کنند.

برای بازی امروز، جواد نکونام تصمیم گرفته تا علیرضا کوشکی را جانشین زبیر نیک‌نفس کند و سایر بازیکنان، همان نفراتی هستند که از ابتدا و در دیدار قبل برابر شمس آذر برای آبی‌ها به میدان رفته بودند.

از سوی دیگر ملوان که در هفته نخست لیگ برتر توانست از سد تیم گل گهر عبور کند، امروز مأموریت دشوار دیگری را در پیش دارد و باید در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین، به مصاف یکی از تیم های مدعی قهرمانی برود.

مازیار زارع تصمیم گرفته تا برای این بازی، بدون هیچ تغییری تیمش را روانه میدان کند. او درست با همان یازده بازیکنی که به مصاف گل گهر رفته بودند، کار را مقابل استقلال نیز آغاز می کند.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، رامین رضاییان، علیرضا کوشکی، میلاد زکی‌پور، آرمان رمضانی، رافائل سیلوا، جلال الدین ماشاریپوف، محمد اسلامی و آرش رضاوند

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما انتظاری، رضا میرزایی، صادقی، رضا غندی‌پور و محمد عمری

برچسب ها
کد خبر : 12927
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار