loader
18:26
0
کد خبر : 14058

ترکیب رسمی سپاهان و ملوان؛ اسدی و لیموچی سوپرایز ویژه مورایس

سپاهان با هدایت خوزه مورایس در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف ملوان با سرمربی‌گری مازیار زارع خواهد رفت.

ترکیب رسمی سپاهان و ملوان؛ اسدی و لیموچی سوپرایز ویژه مورایس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ترکیب دو تیم فوتبال سپاهان و ملوان مشخص شد و ژوزه مورایس با چند تغییر مهم در ترکیب اصلی و حضور رضا اسدی و مهدی لیموچی تیم خود را به میدان فرستاد.

در این مسابقه خط دفاعی سپاهان با نیمکت نشینی محمد دانشگر و خروج سیاوش یزدانی شکل جدیدی به خود گرفته است و هادی محمدی به همراه حزباوی، حنانوف و حردانی به میدان خواهند رفت.

در خط میانی زوج دابو و کریمی یک خط جلوتر از خط دفاعی و در فاز هجومی آریا یوسفی، مهدی لیموچی و محبی ایفای نقش خواهند کرد.

رضا اسدی بازیکن خبرساز سپاهان در این مسابقه در ترکیب اصلی طلایی‌پوشان قرار گرفته است.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، محمد امین حزباوی، وحدت حنانوف، صالح حردانی، برایان دابو،آریا یوسفی، محمد کریمی، مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، رضا اسدی

مازیار زارع  نیز تیم خود را بدون تغییر خاصی و با حضور بازیکنان تاثیرگذار این تیم در هفته های گذشته مقابل سپاهان هم به میدان خواهد رفت.

تیم فوتبال ملوان که عملکرد خوبی در هفته های گذشته در یک دیدار سخت دیگر مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت و بازیکنان این تیم بعد از متوقف کردن استقلال، به دنبال کسب نتیجه مقابل سپاهان خواهد بود.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی،ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، سامان تورانیان، نیما انتظاری، امید نورافکن، محمد عمری، رضا جعفری، رضا غندی پور

برچسب ها
کد خبر : 14058
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار