loader
06:55
0
کد خبر : 4450

تصاویر اختصاصی از قطر/ امید نتوانست مانع شکست مربی ایرانی شود

در شب شکست الشمال، امید ابراهیمی ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشت اما نتوانست مانع باخت تیمش شود.

تصاویر اختصاصی از قطر/ امید نتوانست مانع شکست مربی ایرانی شود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، امید ابراهیمی ملی‌پوش سابق تیم ملی ایران شب گذشته در هفته بیستم لیگ ستارگان در ترکیب تیم الشمال به مصاف قطر اف‌سی رفت و در نهایت بازی خانگی را با نتیجه ۲- یک به حریف خود واگذار کرد.

در این بازی ابتدا قطر با گل‌های برونو تاباتا و یوسف محمدعلی در همان نیمه اول پیش افتاد اما  گل به خودی خالد محمودی در دقیقه ۴۱ به نفع الشمال به ثمررسید؛ هرچند در نهایت تاثیری در نتیجه بازی نداشت.

امید ابراهیمی، ستاره سابق باشگاه استقلال و تیم ملی ایران که پس از جام ملت‌های آسیا و شکست برابر قطر از رقابت‌های ملی خداحافظی کرده بود، در این بازی ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم الشمال بازی کرد. ابراهیمی در این فصل در ۱۹ بازی در ترکیب تیم الشمال به میدان رفته است. او تا اینجای فصل دو گل برای این تیم زده که اولین گلش را در بازی رفت برابر همین قطراف سی به ثمر رسانده بود. دومین گل او هم در بازی برگشت برابر الدحیل به ثمر رسید. ابراهیمی یک پاس گل هم در بازی برابر الوکره به همبازیانش داده است.

جالب اینکه هافبک ایرانی تیم الشمال به غیر از بازی برابر السد در هفته دهم لیگ ستارگان، در همه هفته‌های لیگ قطر۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرده و این نشان می‌دهد او یکی از مهمترین بازیکنان تیمش محسوب می‌شود. کاپیتان سابق استقلال ابتدای همین فصل و  پس از دو سال حضور در الوکره به الشمال پیوست. او که چهارفصل موفق را با پیراهن آبی در تهران سپری کرده بود، از سال ۲۰۱۸ فوتبال ایران را به قصد بازی در تیم‌های خارجی ترک کرد و در این سال‌ها در تیمهای الاهلی قطر، یوپن بلژیک و الوکره بازی کرده است.

الشمال در حال حاضر با ۲۱ امتیاز از ۱۹ بازی  در رده هفتم لیگ ستارگان فوتبال قطر قرار دارد و به نظر فصل را جایی در میانه جدول به پایان برساند. نکته جالب اینجاست که هدایت تیم الشمال را پویا اسبقی مربی ایرانی به عهده دارد. او که مربیگری را از فوتبال سوئد شروع کرد سابقه حضور در تیم ستاره سرخ بلگراد به عنوان دستیار دارد.

یکی از اتفاقات جالب بازی روز گذشته، دوئل امید ابراهیمی با خاوی مارتیز، هافبک سابق بایرن‌مونیخ و تیم ملی اسپانیا بود که در حال حاضر در تیم قطر اف‌سی بازی می‌کند.

عکاس: علی افشار / اختصاصی فوتبال برتر از دوحه

برچسب ها
کد خبر : 4450
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار