loader
10:07
0
کد خبر : 2034

تصاویر حیرت‌انگیز از لحظات پراسترس نیمکت تیم ملی

اختصاصی/تلاش بازیکنان و نیمکت نشینان تیم ملی روز چهارشنبه گذشته برای رسیدن به فینال جام ملت ها جواب نداد و تا در پایان تنها فریم‌ها پر از غم و اندوه برای ایران باقی بماند.

تصاویر حیرت‌انگیز از لحظات پراسترس نیمکت تیم ملی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی ایران در جام ملت‌های قطر تیمی یکدست و با کمترین حاشیه بود و از این نظر نسبت به خیلی از ادوار شرایط بهتری داشت؛ هرچند این دوره هم با وجود همدلی لازم میان تمام اعضا اتفاقی که انتظارش می‌رفت نیفتاد.

در طول مسابقات همانطور که امیرقلعه‌نویی و بقیه اعضای تیم ملی می گفتند، می‌شد یکدلی کل تیم را در تصاویری که مخابره می شد دید. تصاویری مثل لحظه ورود کریم انصاری‌فرد به داخل زمین در بازی با ژاپن وقتی سردار آزمون یک گل آفساید زد. هرچند این گل مردود اعلام شد اما میزان اشتیاق تمامی اعضای تیم را برای موفقیت نشان می‌داد.

از این صحنه‌ها در طول این تورنمنت کم ایجاد نشد. مثل لحظه‌ای که گل دوم ایران برابر قطر زده شد و تصویر شهریار مغانلو نشان می‌داد که روی نیمکت با تسبیحی که در دست دارد، مشغول دعا برای موفقیت تیم ملی است.

حالا تصاویر اختصاصی فوتبال برتر از قطر از آخرین بازی تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا نشان می‌دهد که تمام نیمکت‌نشینان اعم از بازیکنان و کادرفنی و سایر اعضای تیم پابه پای بازیکنان درون زمین انرژی صرف کردند، حرص خوردند و در پایان اشک ریختند.

این لحظات پرهیجان و البته ناراحت کننده را در ادامه تماشا کنید:

عکس ها: ابوالفضل امان الله / اختصاصی فوتبال برتر از قطر

برچسب ها
کد خبر : 2034
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار