loader
07:41
1
کد خبر : 2377

آتش خاموش نشدنی در استقلال؛ نقره داغ چند میلیاردی نکونام!

روزنامه گل در گزارشی جنجالی مدعی شده علی خطیر قصد دارد برای جبران ضرر لغو اردوی امارات استقلال از قرداد نکونام مبلغ قابل توجهی را کم کند!

آتش خاموش نشدنی در استقلال؛ نقره داغ چند میلیاردی نکونام!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اوضاع در استقلال بین علی خطیر و جواد نکونام حسابی شکرآب است. نکونام برای چندمین بار در هفته‌های اخیر علیه مدیریت باشگاه و اطرافیانش تندترین صحبت‌ها را انجام داده اما خطیر همچنان سکوت کرده و پاسخگویی به سرمربی عصبانی‌اش را به سایر مدیران استقلال واگذار کرده که البته نکونام هم هربار به تندترین شکل این افراد را خطاب قرار می‌دهد. یکی از اتفاقاتی که باعث بروز جنجال‌های زیادی برای استقلال شده و حتی دعوای نکونام با یک خبرگزاری رسمی را هم کلید زده، ماجرای لغو اردوی امارات توسط سرمربی آبی‌ها است.

قرار بود استقلال در تعطیلات لیگ برای برگزاری اردوی تدارکاتی به امارات برود. نکونام به باشگاه می‌گوید در صورتی که بازیکنان مدنظرش جذب نشوند به دلیل کمبود بازیکن به این اردو نخواهد رفت اما یک روز صبح سایت رسمی باشگاه استقلال از اقدامات باشگاه برای برگزاری این اردو خبر داد و نوشت که همه کارها و رزروها انجام شده اما نکونام حاضر به شرکت در این اردو نشده و اردو لغو شده است.
نکونام هم با چند مصاحبه جنجالی به این بیانیه باشگاه واکنش نشان داد و بر مواضع قبلی خود تاکید کرد. در ادامه باز هم معاون باشگاه جواب نکونام را داد و این مصاحبه‌های پینگ پنگی ادامه پیدا کرد تا اینکه امروز صبح یکی از روزنامه‌های ورزشی مدعی شد علی خطیر تصمیم عجیبی گرفته و می‌خواهد جنگ تازه ای را با سرمربی استقلال شروع کند!

روزنامه گل در این باره نوشته است:«ظاهرا لغو شدن دقیقه نودی اردوی استقلال در امارات با تصمیم جواد نکونام ضرر و زیان چند میلیاردی به این باشگاه زده است. از آنجا که استقلال شرکتی دولتی و بورسی است، این ضرر و زیان توسط نهادهای ذی‌ربط بررسی و رسیدگی شد. در این رابطه خبر می‌رسد با تایید سازمان خصوصی سازی، باشگاه استقلال قصد دارد در اقدامی که جنجال‌برانگیز خواهد شد، این مبلغ میلیاردی را از قرارداد جواد نکونام کسر کند.

در واقع باشگاه به دلیل مخالفات نکونام با برپایی اردو در دقیقه ۹۰، سرمربی تیم را مقصر می‌داند. این در شرایطی است که نکونام هم مدعی است قبلا اعلام کرده بود فقط در صورت جذب بازیکن جدید راهی اردو خواهد شد و باشگاه بدون برآوردن کردن این موضوع قصد داشت تیم را راهی امارات کند.» البته باشگاه استقلال هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده اما در صورت صحت خبر باید منتظر یک واکنش آتشین دیگر از جواد نکونام باشیم.

برچسب ها
کد خبر : 2377
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

رسول - 7 ماه پیش

یه امسال امیدوار بودیم ببینم میتونید دو نفری استقلال رو زمین بزنید.
-1 0
پربازدیدترین اخبار