loader
03:19
0
کد خبر : 903

عکس نوشت/ تضاد طبقاتی دو ستاره تیم ملی در بازی دوم

با وجود آنکه هنوز ستاره های بزرگ خط حمله ایران عملکرد درخشانی نداشته‌اند، به نظر می‌رسد این جام ملت‌ها می‌تواند تورنمنتی ویژه برای مهدی قایدی باشد.

عکس نوشت/ تضاد طبقاتی دو ستاره تیم ملی در بازی دوم

اختصاصی/ به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر در روزهایی که تیم ملی ایران مطابق انتظار بازی نمی‌کند یک بازیکن عملکرد درخشانی از خودش به جا گذاشته و او مهدی قائدی وینگر 25 ساله اتحا کلبا از تیم های باشگاهی امارات است.
جام ملتهای 2023 هرچند برای برخی از ستاره های نامدار هنوز مورد انتظار نبوده، اما برای شماره 18 تیم ملی بسیار هم خوب بوده است. قائدی که توانسته پیراهن ترکیب اصلی را امیرقلعه نویی بگیرد در دومین بازی پیاپی برای تیم گلزنی کرد تا لقب بهترین بازیکن تیم تا این مرحله از بازی های گروهی برازنده اش باشد. 
او با قد و قامت ریز و کوچکش بار تکنیکی و خلاقیت را در خط تهاجمی ایران به حد قابل قبولی بالا برده و برخی از ستاره ها را نیمکت نشین کرده است. او شب گذشته تک گل سه امتیازی ایران را به ثمر رساند آن هم در مسابقه ای که اگر این گل نبود شاید برای قلعه نویی و یارانش گره می خورد. 

با این حال او گل پیروزی را زد و هرچند در نیمه دوم جای خودش را به محمد محبی داد اما در پایان بازی چهره اصلی و مورد توجه عکاسان و خبرنگاران بود. جالب است که در پایان بازی او در کنار علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی که در این بازی کلین شیت کرد قرار گرفت و باهم عکس یادگاری گرفتند. 

عکس های جالبی که بلندقدترین بازیکن تیم ملی را در کنار ریزنقش ترین قرار می داد از این بازی منتشر شد. عکس هایی که هرکدام می توانست کاور یک فیلم یا یک سریال درام-کمدی هم باشد. 

تصاویری که قائدی و بیرانوند به عنوان مردان اول بازی برابر هنگ کنگ گرفته اند به نوعی یادآور شادی های پس از گل او در لیگ نوزدهم است. زمانی که در استقلال و در کنار شیخ دیاباته بازی می کرد و آن ها زوج مخوفی را تشکیل داده بودند.  تضاد قد بلند و هیکل تنومند شیخ در کنار اندام ریز و چهره بیبی فیس قائدی تصویر بامزه و جالبی را می ساخت که اینبار در عکس های او کنار بیرانوند و در جام ملت ها نیز دیده می شود.

عکاس: رضا سعیدی‌پور

برچسب ها
کد خبر : 903
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار