loader
06:34
0
کد خبر : 6233

تعجب اوسمار از ماجرای هنانوف: همه چیز دست باشگاه است!

پرسپولیس در جستجوی قهرمانی فرصت امتیاز از دست دادن ندارد و دراین راه باید از بازی فردا سه امتیاز را به دست بیاورد.

تعجب اوسمار از ماجرای هنانوف: همه چیز دست باشگاه است!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پرسپولیس در حالی به مصاف هوادار می‌رود که شاگران مسعود شجاعی از زمان حضور این مربی عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته اند اما این تیم می‌داند در مسابقه‌ای که به میزبانی حریف و در ورزشگاه پاس قوامین شهرک اکباتان و بدون حضور هوادارانش برگزار می‌شود چاره‌ای جز برد ندارد. اوسمار ویرا از زمان حضورش روی نیمکت پرسپولیس فقط به آلومینیوم باخته اما در دیگر بازیهای عملکرد خوبی داشته هرچند در دو مسابقه کلیدی برابر سپاهان و استقلال نتوانست طعم برد را بچشد. این مربی برزیلی پیش از بازی حساس فردا و در کنفرانس خبری قبل از بازی هفته بیست و هفتم گفت:

می‌دانیم بازی مهم و حساسی مقابل هوادار داریم. به اواخری لیگ رسیدیم و چهار بازی حساس داریم. در هفته های اخیر سه بازی دشوار را پشت سرگذاشتیم و گاهی با یک بازیکن کمتر بازی کردیم آن هم در بازی هایی که سخت و همچنین احساسی بودند.

درباره هوادار

سرمربی پرسپولیس با اشاره به عملکرد خوب هوادار در هفته‌های اخیر گفت: هوادار در ۷ بازی آخرش نباخته و در آخرین بازی مقابل ملوان در زمین حریف بازی کردند. بازی در آن زمین خیلی سخت است اما هوادار نمایش خوبی داشت. فردا بازی خوبی مقابل این تیم داریم. ورزشگاه دستگری زمین چمن خوبی دارد و هوادار هم تیمی است که سیستمهای مختلفی را در بازی استفاده می‌کند. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید.

اخراج‌های پیاپی

پرسپولیس در بازی های حساس اخیرش هربار با اخراج یک بازیکنش مواجه شده است:« نمی‌توان جلوی این را گرفت که بازیکن در زمین حرکتی نکند. اخطار گرفتن روی تیم فشار روانی ایجاد می‌کند اما خود بازیکنان روی این موضوع کار می‌کنند که در عین جنگندگی بتوانند خودشان را کنترل کنند.

جنجال‌های رسانه‌ای

اوسمار ویرا احتمال در طی دوفصلی که با پرسپولیس در فوتبال ایران حضور دارد با بیانیه‌نویسی ها و حواشی و رقابت های خارج از زمین فوتبال آشنا شده است. خودش در این رابطه گفت: بعضی مسایل از دست سرمربی خارج است و در حیطه اختیارات مدیریت باشگاه است. ما و بازیکنان تلاش می کنیم که تمام تمرکزمان روی بازی ها باشد. دوست دارم که کار فنی و تاکتیکی خودمان را بهترین نحو دهیم و مهمتر از همه فردا با سه امتیاز بیرون بیاییم.

ماجرای وحدت و ۶۰درصد

یکی از مسایلی که از سرمربی برزیلی در کنفرانس پرسیده شد، ماجرای کم بازی کردن هنانوف مدافع جوان تاجیک این تیم بود که در صورت ادامه این روند به دلیل قانونی که میگوید بازیکن خارجی باید در ۶۰درصد بازی ها به میدان برود سهمیه خارجی تیم کم می شود. او افزود:نمی دانم قانون دقیقا چه چیزی در این باره می گوید.

او درباره اینکه هنانوف با وجود پیشنهاداتی که داشت حفظ شد درصورتی که پرسپولیس می توانست از آن به سود برسد اما این بازیکن خیلی کم در ترکیب قرار می‌گیرد هم گفت: من نمی دانم قانون چه می گوید. اگر اینچنین است واقعا ناحق است چون شاید بازیکن مصدوم بوده باشد و نتواند بازی کند. بازی های این فصل چه ربطی به فصل آینده دارد؟!یک فصل با فصل دیگر کاملا متفاوت است.

فوتبال غیرجذاب ایران

چرا بازیهای جذابی در فوتبال ایران شاهد نیستیم؟ اوسمار در این رابطه گفت: به نظر من به خاطر تاکتیکی است که مربیان انتخاب می‌کنند و البته می‌تواند به خاطر فرهنگی باشد که از قبل در فوتبال ایران بوجود آمده است. فصل پیش بازی های مهمی بود که پرگل از آب درآمد. خیلی به این بستگی دارد که سرمربی بخواهد تیمی هجومی داشته باشد یا تدافعی!» او در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس بیش از حد به اوستون اورونوف و توانایی های او وابسته است هم گفت: همه باهم کمک میکنیم که نتیجه خوبی بگیریم، همه کمک می‌کنند و شاید فقط یک نفر دیده می‌شود.

اول قهرمانی بعد تمدید

اوسمار بازهم با سوالی درباره تمدید قراردادش مواجه شد و همان حرفی را که بعد از بازی با نساجی گفته بود تکرار کرد: صحبت هایی انجام دادیم اما تمرکزمان روی چهار بازی باقیمانده است. صحبتهایی انجام شده و بقیه اش دست باشگاه است.

مرد برزیلی درباره اینکه آیا دوست دارد در فوتبال ایران بماند یا نه هم گفت: احساسم بسیار خوب است و  پرسپولیس را خیلی دوست دارم. اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل ارتباط خوبی با من دارند و نتایج خوبی میگیریم. دوست دارم اینجا بمانم. باید مذاکرات ادامه پیدا کند تا ببینیم چه می‌شود.

 

برچسب ها
کد خبر : 6233
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار