loader
15:42
0
کد خبر : 7782

رئیس فدراسیون والیبال: روند تیم ملی با پائز هیچ تغییری نکرد

اختصاصی/ میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال درباره برکناری موتا پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی با سایت فوتبال برتر گفتگو کرد.

رئیس فدراسیون والیبال: روند تیم ملی با پائز هیچ تغییری نکرد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار سایت فوتبال برتر درباره ماجرای انتخاب و برکناری پائز از تیم ملی والیبال گفت: انتخاب پائز به عنوان سرمربی تیم ملی، برای قبل از ریاست من است و درباره این موضوع زیاد صحبت شده است. از روزی که ما آمدیم، تلاش کردیم این مربی هرچه می‌خواهد فراهم کنیم و نگاه‌مان این بود که وقتی مربی خارجی می‌آید و ارزی پول می‌گیرد، تغییری در شرایط تیم ملی رخ بدهد که این اتفاق رخ نداد.

او ادامه داد: تغییری که می‌خواستیم و هدف‌مان بود در 7 بازی اخیر انجام نشد و روال فدراسیون این است که مربیان باید پاسخگو باشند. ما موضوع نتیجه را نداشتیم و روند برای ما ملاک بود. اگر 12 باخت رقم می‌خورد، خود شما به عنوان رسانه نمی‌گفتید چرا زودتر سرمربی را برکنار نکردید؟! 

تقوی گفت: برای فدراسیون فرآیند مهم است و تیم ملی با پائز تغییری نسبت به سال گذشته نداشت. نه اینکه بگوییم پائز مقصر است اما مسائل مختلفی دخیل است و اینکه آیا از بهترین‌ها استفاده کنیم یا نه. 

رئیس فدراسیون والیبال درباره دستیار ایرانی پائز گفت: طبق قرارداد که موجود است، ما باید یک لیستی از مربیان را به پائز می دادیم و آن از بین نفرات، یک مربی را انتخاب کند. او نمی توانست طبق قرارداد دستیار را مستقیم انتخاب کند. اگر او یک مربی درجه 3 انتخاب می کرد، فدراسیون باید قبول می‌کرد؟ او که شناختی نسبت به مربیان داخلی نداشت و طبق قرارداد باید از لیست تهیه شده فدراسیون باید یک نفر را انتخاب می‌کرد؟

تقوی ادامه داد: بعد از این مسابقات که تمام می‌شود و قرارداد مربیان تمام می‌شود، یک مربی سطح جهانی را به ایران می‌آوریم. از همین الان با سه مربی بزرگ دنیا مذاکرات را شروع کرده‌ایم و قول می‌دهم مربی آینده تیم ملی جزو مربیان برتر دنیا خواهد بود. نگاه ما به المپیک ۲۰۲۸ است و باید فرصت بدهیم.

رئیس فدراسیون والیبال درباره غیبت برخی بازیکنان در تیم ملی گفت: نامه‌ای به برخی بازیکنان ارسال کردیم و منتظر پاسخ آنها هستیم تا در کمیته انضباطی درباره آنها تصمیم گیری شود.

برچسب ها
کد خبر : 7782
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار