loader
17:07
0
کد خبر : 6929

تلاش وراث مارادونا برای جلوگیری از حراج توپ طلای ۱۹۸۶

وراث اسطوره فقید فوتبال جهان تلاش می‌کنند تا روند فروش «توپ طلا» او در جام جهانی ۱۹۸۶ را متوقف کنند!

تلاش وراث مارادونا برای جلوگیری از حراج توپ طلای ۱۹۸۶

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، دیه‌گو مارادونا اسطوره فقید آرژانتین و فوتبال جهان بهترین بازیکن جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک شد و توپ طلا را به‌دست آورد.

وکلای وراث دیه‌گو مارادونا، اعلام کرده‌اند فروش توپ طلای این ستاره فقید که در سال ۱۹۸۶ به دست آورد و قرار است در یک حراج عمومی در خردادماه در فرانسه انجام شود، باید متوقف شود. به گفته ۵ وارث، جایزه‌ای که مارادونا پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک دریافت کرد و در نوامبر همان سال در پاریس دریافت کرد در جریان سرقت از بانک در ناپل در سال ۱۹۸۹ ناپدید شده است.

خانواده این بازیکن چند هفته پیش متوجه شدند که این جایزه در یک حراج عمومی در تاریخ ۶ ژوئن (۱۷ خردادماه) در پاریس برگزار شود فروخته خواهد شد. از همین رو آنها به سرعت اقدامات قانونی فوری را برای به دست آوردن مجدد توپ طلا انجام دادند. یکی از وکلای خانواده مارادونا در این رابطه در دادگاه گفت:« خانواده مصمم است که توپ طلا را پس بگیرد.»

اما از طرف دیگر آرتور گولیه، نماینده برگزار کننده حراج، توضیح داد که "تلاش برای ادعای مالکیت بدون طرح شکایت، ۳۵ سال پس از ادعای سرقت، رویکردی فرصت طلبانه است که عدات نمی‌تواند از آن چشم پوشی کند. "

وکلای حراج آگوت و فروشنده توپ طلا روز پنجشنبه گفتند خانواده مارادونا شواهد روشنی از شکایت ارائه شده در آن زمان ارائه نکرده است. در بیانیه مطبوعاتی مدیر این حراج آمده که یکی از شاهدان در مورد این جایزه می‌گوید که ماراددونا آن را در همان مکان دریافتش در پاریس به دلیل فراموشی جا گذاشته است.

گالری‌دار سابق و فروشنده عتیقه جات می‌گوید که آن را در حراجی سال ۲۰۱۶ در میان صدها جایزه دیگر که بسیاری از آنها ارزش زیادی نداشتند پیدا کرده و پس از خرید متوجه شده که یکی از آنها توپ طلای مارادونا است.

دادگاه روز ۱۰ خرداد تصمیم خود برای تایید یا عدم اجازه فروش توپ طلای مارادونا در مزایده اعلام خواهد کرد.

برچسب ها
کد خبر : 6929
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار