loader
04:07
0
کد خبر : 2612

تماسی که سرخیو راموس منتظرش بود و هرگز از راه نرسید

اختصاصی / رویای بازگشت کاپیتان رئال مادرید به رختکن برنابئو، گرچه برای هواداران رئال و خود راموس خیلی جذاب و دلنشین بود؛ ولی به نظر می‌رسد که سران باشگاه اصلا چنین طرح و برنامه‌ای نداشتند.

تماسی که سرخیو راموس منتظرش بود و هرگز از راه نرسید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، یکشنبه روزی خاص و ویژه برای سرخیو راموس و هواداران رئال مادرید خواهد بود. او در حالی با پیراهن سویا در سانتیاگو برنابئو به میدان خواهد رفت که روایتش با دیگر بازیکنان تیم میهمان متفاوت است. برای راموس بحث رویارویی با تیمی مطرح است که روزگاری کاپیتان آن تیم بوده؛ گل جدال تماشایی لیسبون را زده؛ ستاره‌ای که در رقم خوردن دوره مدرن فوتبال در رئال، نقش پررنگی داشته. او حالا با پیراهن سویا مقابل رئال قرار می‌گیرد؛ تیمی که در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات نظر راموس برای پیوستن به لیگ عربستان را برگرداند و او را به خدمت گرفت.

قبل از رقم خوردن این اتفاق البته، راموس امیدهای زیادی داشت تا تماسی از سوی سران مادریدی دریافت کرده و به بازگشت به خانه دعوت شود؛ اتفاقی که هرگز رخ نداد ولی یکشنبه شب دست کم به عنوان یک میهمان، بار دیگر گام روی زمین چمن برنابئو خواهد گذاشت.

رویایی که محقق نشد

بعد از مصدومیت میلیتائو، تمام مدافعان میانی که در شرایطی مشابه با سرخیو راموس بودند، گوش به زنگ شدند. شنیده می‌‌شد که مادریدی‌ها قصد دارند تا جایگزینی برای میلیتائوی مصدوم به خدمت بگیرند ولی انتظارها خیلی زود به سر آمد: مدیران و اعضای کادر فنی رئال تصمیم گرفتند تا با هرآنچه در اختیار دارند کار را ادامه دهند و در نتیجه رویای بازگشت راموس خیلی زود نقش برآب شد.

گویا بازگشت کاپیتان سابق، جایی در برنامه‌های مدیران باشگاه مادریدی نداشت. حالا هواداران مادریدی به رویاهای ناکام عادت کرده‌اند؛ مثل رویای بازگشت کریس رونالدو به برنابئو که تابستان گذشته نقش بر آب شد و یا رویای برگشتن کریم بنزما که چند هفته پیش به دست فراموشی سپرده شد. این بازیکنان از رئال رفتند وبه نظر می‌رسد که دورانشان در این باشگاه به سرآمده و هیچ یک از سران باشگاه حتی لحظه‌ای به فراهم کردن فرصت بازگشت برای بازیکنانی که روزگاری جزء افسانه‌های باشگاه بودند و بنا به دلایل مختلفی تا پایان در مادرید نماندند، فکر هم نمی‌کنند.

از ترکیه تا عربستان و نهایتا سویا

اتفاقاتی که در تابستان امسال رخ داد که مهمترینش مصدومیت میلیتائو بود، به نحوی پیش می‌رفت که همه به بازگشت احتمال کاپیتان راموس فکر می‌کردند. ولی این اتفاق نیفتاد. همزمان با مصدومیت میلیتائو، راموس در حال مذاکره با گالاتاسرای بود تا بتواند همچنان فوتبالش را در اروپا دنبال کند.

گزینه دوم روی میز باشگاه الاتحاد عربستان بود که کریم بنزما را در اختیار دارد و در حالی که آنها به جذب راموس نزدیک شده بودند، ناگهان پیشنهاد باشگاه سویا از راه رسید. آنچه راموس در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات انجام داد، داستان تعهد و وفاداری به اصل و نسب است: بازگشت به سویا.

راموس تنها یک امضا تا نهایی شدن قراردادی دو ساله و دریافت ۵۰ میلیون یورو و بازی کردن در لیگ عربستان فاصله داشت ولی او تصمیم دیگری گرفت تا دوباره پیراهن اولین تیمی که با آن فوتبالش را آغاز کرده به تن کند. او به دنبال پول نبود و با امضای قراردادی یک میلیون یورویی، دوباره خودش را یک سویایی حس کرد.

یک میلیون یورو در مقابل ۵۰ میلیون یورو! این یکی از آن درس‌های زیبایی است که گهگاهی در دنیای فوتبال می‌آموزیم. درسی بزرگ از سرخیو راموس بزرگ.. با تمام وجود در خدمت تیم محبوبش؛ دقیقا همان کاری که سال‌ها با پیراهن رئال مادرید انجامش می‌داد.

برچسب ها
کد خبر : 2612
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار