loader
20:17
1
کد خبر : 8684

تماس درویش با قلعه‌نویی برای ماتزاری؛ کلید قفل در دست آنتونیو مانیکونه!

اختصاصی/ در حالی که فضای رسانه‌ای و هواداری نشان از ناامیدی از حضور والتر ماتزاری دارد، خبرها حاکی است درویش با کمک قلعه‌نویی به دنبال انجام توافق با مرد ایتالیایی است.

تماس درویش با قلعه‌نویی برای ماتزاری؛ کلید قفل در دست آنتونیو مانیکونه!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ چند روز قبل جانی دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی خبر داد که والتر ماتزاری سرمربی سرشناس ایتالیایی با پرسپولیس ایران به توافق رسیده است. خبری که البته خیلی زود توسط حسین شهریاری رئیس هیات مدیره رد شد اما وقتی رسانه‌های مطرح ایتالیایی از جمله گاتزتادلااسپور این خبر را در ابعاد نسبتا گسترده‌ای منتشر کردند، مشخص شد ماجرا جدی‌تر از چیزی است که عضو ارشد هیات مدیره پرسپولیس می‌گوید.

ماتزاری پرید

نیکولا شیرا دیگر خبرنگار معروف ایتالیایی اما دیروز اعلام کرد که ماجرای پیوستن ماتزازی به پرسپولیس منتفی شده است. موضوعی که نشان داد قبل از حضور یا عدم حضور این مرد سرشناس ایتالیایی روی نیمکت پرسپولیس، گویی اولین رقابت میان خبرنگاران ایتالیایی در مورد والتر ماتزاری در جریان است. شیرا البته اعلام کرد که پرسپولیس سه گزینه دیگر را برای سرمربیگری در نظر دارد.

ماجرای مربی ایتالیایی

در حالی که این ذهنیت در بین رسانه‌ها بوجود آمده بود که ماجرای ماتزاری یک مانور رسانه‌ای از سوی جانی دی مارتزیو بوده اما حرف‌هایی که از باشگاه پرسپولیس شنیده شد متفاوت بود. حسین بادامکی مدیرورزشی باشگاه پرسپولیس ابعاد تازه‌ای به ماجرای این مذاکره بخشید. او اعلام کرد که پرسپولیسی‌ها سعی در مخفی نگه داشتن ماجرای قرارداد با ماتزاری داشته‌اند: «اینطور که ما با طرف ایتالیایی صحبت کردیم، چنین اتفاقی افتاده است. باشگاه تا جایی که توانست، سعی کرد این مسئله را مخفی نگه دارد ولی روزی که رسانه‌های خارجی این انتقال را مطرح کردند، یک مقدار کارمان به مشکل خورد و پیچیده شد و درخواست‌های ایشان عوض شد و الان در حال مذاکره هستیم. پرونده ماتزاری بسته نشده و در حال مذاکره هستیم ولی دو، سه گزینه خیلی خوب دیگر هم داریم که در حال مذاکره هستیم.»

تلاش برای توافق

گفته می‌شود افرادی از داخل ایران با بیان حرف‌ها و طرح مسائلی باعث شده‌اند که دستیاران والتر ماتزاری برای حضور در ایران دچار تردید شوند. موضوعی که به نظر دست‌کم نزدیک به واقعیت باشد چرا که اخبار اختصاصی «فوتبال برتر» حاکی است که رضا درویش مدیرعامل باشگاه برای رسیدن به این توافق یک راهکار تازه و متفاوت را انتخاب کرده است.

آخرین اخبار حاکی است درویش با تماس با امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران از او خواسته تا با آنتونیو مانیکونه دستیار سرشناس ایتالیایی‌اش صحبت کند تا او ماتزاری و دستیارانش را برای حضور در ایران و هدایت پرسپولیس متقاعد کنند.

موضوعی که باید دید چقدر می‌تواند پرسپولیس را به خواسته‌اش نزدیک کند اما ماجرای جالب اینجاست که اکنون پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به والتر ماتزاری نیازمند کمک امیرقلعه‌نویی سرمربی تیم ملی که یک استقلالی کامل است هستند. باید دید امیر می‌تواند به پرسپولیس کمک کند

 

برچسب ها
کد خبر : 8684
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

Gail Lyster - 2 ماه پیش

hello
0 2
پربازدیدترین اخبار