loader
09:57
0
کد خبر : 3382

توخل در خلاف جهتِ کلوپ؛ سرمربی آلمانی کجا می‌رود؟

اختصاصی / در شرایطی که به نظر می‌رسد که توخل در باشگاه بایرن آینده‌ای ندارد، حالا چند تیم بزرگ به دنبال جذب این سرمربی هستند.

توخل در خلاف جهتِ کلوپ؛ سرمربی آلمانی کجا می‌رود؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در شرایطی که عملکرد پرفراز و نشیب بایرن مونیخ باعث شده تا تردیدهای زیادی در مورد عملکرد توماس توخل ایجاد شود و بسیاری کار او در بایرن را در پایان فصل تمام شده بدانند، حالا چند تیم مطرح اروپایی به فکر به خدمت گرفتن او هستند.

علاوه بر بارسلونا و چلسی، منچستریونایتد هم یکی از تیم‌هایی است که به جذب توخل به عنوان جانشین تن هاگ فکر می‌کند.

توخل می‌داند که فصل آینده با بایرن مونیخ نخواهد بود ولی بر خلاف یورگن کلوپ (که توخل در سال ۲۰۱۵ جانشین او در بوروسیادورتموند شد) که قصد دارد تا بعد از جدایی از لیورپول، یک سال استراحت کند، توخل چنین قصدی ندارد و به دنبال تیم بعدی‌اش برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ است.

خود توخل از پیشنهاد بازگشت به چلسی - تیمی که بین سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ هدایتش را برعهده داشت و با این تیم به قهرمانی اروپا رسید - استقبال می‌کند چرا که چلسی امسال با مائوریتسیو پوچتینو سرمربی جدید و آرژانتینی‌اش سال سختی را سپری می‌کند.

طبق گزارش منتشره در کانال اسکای اسپورت، توخل برای در دست گرفتن هدایت منچستریونایتد هم مشتاق است. تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که اریک تن هاگ، سرمربی فعلی یونایتد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد و در حال حاضر نام گزینه‌هایی از جمله گرث ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلستان و توماس فرانک، سرمربی برنتفورد به عنوان گزینه‌های احتمالی جایگزینی تن هاگ مطرح هستند.

در عین حال توخل دریافته که سران باشگاه بارسلونا هم بدشان نمی‌آید که او را به عنوان جانشین ژاوی ارناندز به نیوکمپ ببرند.

بایرن مونیخ توخل در حال حاضر در رده دوم جدول بوندسلیگا ایستاده و ده امتیاز با بایرلورکوزن ژابی آلونسو فاصله دارد. مونیخی‌ها هفته گذشته موفق شدند تا با غلبه بر لاتزیو در مجموع دو بازی رفت و برگشت، به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند و در بازی این هفته‌شان در بوندسلیگا هم به برد قاطعی دست یافتند ولی افت و خیزهای متعدد بایرن با توخل، آینده او را با ابهامات زیادی روبرو کرده است.

برچسب ها
کد خبر : 3382
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار