loader
05:03
1
کد خبر : 1010

تمجید رقیب کی‌روش: ایران بهترین تیم گروه است

تیم امارات در سومین بازی مرحله گروهی جام ملت های آسیا در حالی به مصاف تیم ملی ایران می رود که سرمربی آنها یک چهره آشنا است.

تمجید رقیب کی‌روش: ایران بهترین تیم گروه است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، پائولو  بنتو سرمربی پرتغالی امارات زمانی که هدایت تیم ملی کره جنوبی را به عهده داشت با این تیم برابر تیم ملی ایرا و سرمربی آن زمان کارلوس کی‌روش حضور پیدا کرد. بنتو که فردا روی نیمکت امارات می نشیند درباره بازی برابر ایران در دور سوم مرحله گروهی گفت:

خودمان را برای این مسابقه آماده کردیم و تا جایی که می‌شد، بازیکنان ریکاوری انجام دادند. پس از اینکه در دقیقه 37 مسابقه قبل یک بازیکن از تیممان کارت قرمز گرفت، کار برایمان سخت شد. اکنون به دنبال استراتژی متفاوتی جهت دیدار با تیم خوب ایران هستیم.

ایران قوی ترین تیم گروه

ایران پرقدرت‌ترین تیم گروه بوده و یکی از بهترین تیم‌های آسیا است. آنها بازیکنان خوب و توانمند زیادی دارند. انتظار تقابل سختی برابر ایران داریم. تا جایی که توان داشتیم، برای این بازی آماده شده‌ایم. با تیم حریف مبارزه می‌کنیم تا به هدفمان یعنی صعود به دور بعد، دست پیدا کنیم.

تقابل های قبلی

من این شانس را داشته‌ام که در چهار، پنج سال اخیر چند مرتبه با آنها بازی کنم. در دو دیدار رسمی و یک بازی دوستانه مقابل آنها قرار گرفته‌ایم. آنها از بازیکنان خیلی خوب و باتجربه‌ای بهره می‌برند که بعضی از آنها در مسابقات سطح بالا رقابت می‌کنند. آنها خیلی وقت است که با هم بازی می‌کنند و تغییرات زیادی نداشته‌اند. البته ایران بازیکنانی با توانایی‌های فردی دارد که تاثیر چشمگیری روی بازی تیم خود دارند. پیدا کردن نقاط قوت این تیم آسان است اما جلوگیری از این نقاط قوت و مهار آن برای حریف اصلا آسان نیست.

باید هوشیار باشیم

ایران حریف آسانی نیست. در این مسیر که با ایران بازی داریم، باید هوشیار باشیم. باید خیلی خوب رقابت کنیم تا به نتیجه خوب برسیم. باید حواس‌مان باشد که در بعضی از دقایق بازی نمی‌توانیم بازی را در اختیار داشته باشیم و اینجا باید از لحاظ ذهنی خودمان را کنترل کنیم. برای به رسیدن به بهترین نتیجه و جنگیدن برای سه امتیاز، باید تلاش کنیم اما با شیوه‌ای متفاوت با بازی‌های قبلی.

انتظار از امارات

من نمی‌توانم انتظاراتی که مردم دارند را کنترل کنند بنابراین می‌توانم انتظاراتی که خودم دارم را کنترل کنم و آنها را به بازیکنان منتقل کنم. انتظار من این است که قدم به قدم جلو برویم. من نمی‌توانم انتظارات تماشاگران و رسانه‌ها و بقیه را برای بردن رقابت‌ها کنترل کنم.

برچسب ها
کد خبر : 1010
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

ARB - 7 ماه پیش

ول کن کی روش نیستید؟! هر کسی رو می خواین معرفی کنید می چسبونید به کی روش!!!
0 0
پربازدیدترین اخبار