loader
16:31
0
کد خبر : 8978

رسمی/ اولین تمدیدی قهرمان لیگ؛ پورعلی گنجی یک فصل دیگر با پرسپولیس

آن‌چه انتظار می‌رفت امروز به طور رسمی اتفاق افتاد و مدافع باتجربه پرسپولیس با این تیم قراردادش را تمدید کرد.

رسمی/ اولین تمدیدی قهرمان لیگ؛ پورعلی گنجی یک فصل دیگر با پرسپولیس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع باتجربه پرسپولیس که فصل تلخی را به دلیل مصدومیت سپری کرد امروز با حضور در محل باشگاه پرسپولیس به طور رسمی قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد. این مدافع ۳۲ ساله و با تجربه ابتدای فصل گذشته پیراهن سرخ را به تن کرد و در مجموع در لیگ بیست و دوم ۲۵ بازی برای پرسپولیس انجام داد و یک پاس گل هم داد.

مرتضی ۵ بازی هم در جام حذفی انجام داد و یک گل و یک پاس گل به ثبت رساند. پورعلی‌گنجی در مهرماه سال ۱۴۰۲ و در بازی برابر قطر در تورنمنت اردن دچار مصدومیت شد. مصدومیتی که او را تا پایان فصل از میادین دور کرد. پورعلی گنجی درحالی که فقط ۵ بازی برای پرسپولیس در لیگ برتر انجام داده بود دیگر نتوانست بازی کند.

با اینحال او بعد از سپری کردن مصدومیت طولانی باردیگر به میادین بازگشته و در هفته های پایانی لیگ فصل گذشته همراه تیم تمرین کرد. این مدافع که ۵۴ بازی ملی دارد در این فصل در حالی به ترکیب پرسپولیس بازمی‌گردد که در فصل گذشته حسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی در این خط بازی کرده ونمایش نسبتا خوبی داشتند. گولسیانی در فصل قبل گل قهرمانی پرسپولیس را به ثمر رساند.

از طرف دیگر او را می‌توان اولین تمدیدی فصل جدید از جمع ستاره‌های فصل قبل دانست که گفته می‌شود بعضی از آنها با پرسپولیس برای ادامه همکاری به توافق نرسیده و راهی تیم‌های دیگر خواهند شد.

برچسب ها
کد خبر : 8978
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار