loader
05:40
0
کد خبر : 4349

تنها بازیکن منچسترسیتی که عاشق رئال مادرید است

اختصاصی / در سال ۲۰۲۱ بود که اورتگا، دروازه‌بان اسپانیایی- آلمانی سیتی درها را برای پیوستنش به رئال مادرید باز کرد.

تنها بازیکن منچسترسیتی که عاشق رئال مادرید است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، منچسترسیتی، حریف آتی رئال مادرید در دور یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود و در این زمینه، یک موضوع حسابی خبرساز شده است:

استفان اورتگا، دروازه‌بان این روزهای منچسترسیتی که در پی مصدومیت ادرسون در بازی این تیم مقابل لیورپول در لیگ برتر و دوری چهار هفته‌ای‌اش از میادین ورزشی، احتمالا در بازی رفت دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا در درون دروازه آبی‌پوشان قرار خواهد گرفت.

رویاهای برآورده شده

بدین ترتیب اورتگا که از پدری اسپانیایی و مادری آلمانی به دنیا آمده، احتمالا در ۳۱ سالگی یک رویایش را محقق شده خواهد دید: بازی در سانتیاگو برنابئو.

او که دو سال پیش از آرمینیا بیله فلد به منچسترسیتی پیوست، حالا در فاز پایانی عمر فوتبالی‌اش روزهای هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کند. انتخاب شدن توسط پپ گواردیولا و انتقال به ورزشگاه الاتحاد به عنوان دروازه‌بان ذخیره منچسترسیتی و رشد زیر نظر سرمربی بزرگ اسپانیایی.

حالا و با مصدومیت ادرسون، یک شانس دیگر به او رو کرده تا به احتمال زیاد در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میدان برود. نکته جالب اینجاست که اورتگا در سال ۲۰۲۱ و زمانی که هنوز در آرمینیا بیله فلد بازی می‌کرد، در پاسخ به سوالی درباره تیم رویایی‌اش گفته بود:« اگر رئال مادرید با من تماس بگیرد، هرگز به آنها نه نمی‌گویم. من رگ و ریشه‌ای اسپانیایی دارم و نامزدم دو سال در بارسلونا زندگی کرده بود. از همین رو بازی کردن در لالیگا برای من یک رویاست. مثل بوندس لیگا که من از بچگی در آلمان فوتبالم را دنبال کردم.»

الگوهای فوتبالی

او در پاسخ به سوال دیگری در مورد الگوهایش در دنیای فوتبال، از کسانی نام برد که آنها هم به نحوی با رئال مادرید مرتبط بودند: « الگوهای اصلی من الیور کان به خاطر ذهنیت فوتبالی و اشتیاقش و ایکر کاسیاس هستند. از کاسیاس به این خاطر خوشم می‌آید که گرچه مثل خیلی از دروازه‌بان‌ها قد بلندی ندارد ولی کارنامه ورزشی درخشانی داشته. مانوئل نویر هم به نظرم قابل تحسین است.»

خیال راحت پپ با حضور اورتگا

اورتگا در طول این مدت عملکرد قابل اطمینانی در دروازه سیتی داشته و نشان داده که دروازه‌بان قدرتمندی است. او در آخرین فصل حضورش در بوندس‌لیگا، بهترین دروازه بان آلمان لقب گرفت  گواردیولا هم به او اعتماد زیادی دارد. او در طول این مدت در سه بازی در درون دروازه تیمش قرار گرفته و در این مدت، با تیمش به یک تساوی و دو برد دست یافته: برد ۰-۲ مقابل نیوکاسل و -۴ مقابل استون ویلا و تساوی بدون گل مقابل آرسنال.

در شرایطی که هنوز مشخص نیست که ادرسون به بازی تیمش مقابل رئال مادرید خواهد رسید یا نه ، در هر حال در صورت غیبتش هم خیال گواردیولا از دروازه تیمش با حضور اورتگا راحت خواهد بود.

برچسب ها
کد خبر : 4349
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار