loader
23:32
0
کد خبر : 12453

تن هاخ: هنوز برای فصل جدید آماده نیستیم!

سرمربی منچستریونایتد در آستانه شروع فصل از عدم آمادگی تیم خود گفت.

تن هاخ: هنوز برای فصل جدید آماده نیستیم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ رقابت‌های فصل ۲۰۲۴/۲۰۲۵ لیگ-برتر-انگلیس" class="text-black">لیگ برتر انگلیس از روز جمعه ساعت ۲۲:۳۰ و با تقابل منچستریونایتد و فولام آغاز می‌شود.

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد که تیمش در رقابت افتتاحیه لیگ-برتر-انگلیس" class="text-black">لیگ برتر انگلیس میزبان فولام است، در نشست خبری پیش از این مسابقه شرکت کرد.

اهداف منچستریونایتد در این فصل

ما از اهداف‌مان اطلاع داریم و می‌دانیم که در مسیر درستی قرار داریم. می‌دانیم که دو جام کسب کرده‌ایم و از سبک‌مان نیز شناخت داریم، بنابراین باید بازیکنان جدید را به ترکیب تیم اضافه کنیم و ببینیم آیا می‌توانند سبک بازی و سطح تیم را ارتقا دهند. من همیشه انتظارات بالایی دارم ولی ما به دنبال کسب جام‌ها هستیم.

وضعیت آمادگی تیم

این پیش فصلی نیست که بتوانید پنج-شش هفته روی تیم کار کنید. شرایط خیلی پیچیده است. ولی ما تور آمریکا را پشت فصل گذاشتیم، بازیکنان‌مان از یورو و کوپا آمریکا برگشتند، خریدهای جدیدمان اضافه شدند و حالا باید یک تیم را شکل بدهیم. تیم آماده نیست، ولی لیگ شروع شده است. مربیان دیگری هم باید با این مشکل کنار بیایند و ما نیز قطعا در این زمینه مشکل داریم. در ابتدای فصل چیزی که اهمیت دارد، کسب امتیازات است. برای رسیدن به سطوح عملکرد بالاتر، باید بازی به بازی پیش برویم.

حضور دلیخت و مزراوی در لیست منچستریونایتد 

هردو بازیکن در لیست ما حضور خواهند داشت؛ هری مگوایر هم همینطور. توانایی حل مشکلات در پست دفاع چپ را داریم، برای مثال دیگو دالو و لیساندرو مارتینز قادر به بازی در آن پست هستند. همچنین با داشتن مزراوی ما یک گزینه دیگر را داریم که در هنگام مصدومیت شاو و مالاسیا می تواند در آن پست ایفای نقش کند.

برچسب ها
کد خبر : 12453
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار