loader
20:34
0
کد خبر : 14017

تن هاخ پاسخ رونالدو را داد؛ از منچستر دور هستی!

سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از دیدار با ساوتهمپتون به صحبت‌های کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.

تن هاخ پاسخ رونالدو را داد؛ از منچستر دور هستی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ سرمربی منچتریونایتد به انتقادات کریستیانو رونالدو از او واکنش نشان داد.

اریک تن هاخ در نشست خبری روز پنجشنبه خود، پیرامون بازی خارج از خانه پیش روی منچستریونایتد مقابل ساوتهمپتون در روز شنبه، صحبت کرد. او در این نشست خبری، پاسخ صحبت‌های رونالدو و انتقاداتش از این سرمربی هلندی را داد.

اظهارات کریستیانو رونالدو 

او گفت که منچستریونایتد نمی‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. اگر آن مطلب را خوب بخوانید، او چنین چیزی گفت. او خیلی دورتر از منچستر، در عربستان حضور دارد. هر کسی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. این حرف‌ها تاثیری روی من ندارد. من از فرایندی که در جریان است، این که کجا هستیم و به کجا می‌رویم، آگاهم. 

روند فعلی منچستریونایتد 

ما در دوران گذار به سر می‌بریم و باید بازیکنان جوان زیادی را در تیم به کار بگیریم. باید مصدومان را به تیم اضافه کنیم. قبل از این که کسی به فکر بهانه‌ها بیافتد، ما باید در تمامی بازی‌ها برنده شویم؛ من این را می‌دانم و تیم هم آن را می‌داند. تمرکز ما در تمامی بازی‌ها روی کسب پیروزی خواهد بود. نتایج برای هیچکس رضایت‌بخش نبوده ولی بازیکنان به این فرایند و کیفیت آن، حس خوبی دارند. وقتی تمامی بازی‌ها تا بدین‌جای کار را تحلیل کنید، ما در مسیر خوبی هستیم. اما طبیعتا در دوران گذار و تیم‌سازی، باید جهشی رخ بدهد. ما شخصیت‌ها و روحیه تیمی خوبی داریم و حالا باید الگوها و روتین‌ها را پیاده‌سازی کنیم. وقتی این کار انجام شود، همه می‌توانند کیفیت ما را ببینند. 

برچسب ها
کد خبر : 14017
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار