loader
12:56
0
کد خبر : 5313

تهدید به سبک بارسا؛ درخواست برای تکرار ال‌کلاسیکو

اختصاصی / خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا اعلام کرده که در صورتی که تائید شود که گل لامین یامال درست بوده، ممکن است درخواست تکرار بازی را ارائه کنند و یادآوری کرد که در این فصل تکنولوژی VAR به نفع حریفشان بوده است.

تهدید به سبک بارسا؛ درخواست برای تکرار ال‌کلاسیکو

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، روز دوشنبه باشگاه بارسلونا بیانیه‌ای را از طریق خوان لاپورتا رئیس این باشگاه منتشر کرد که در آن نسبت به استفاده نامناسب از تکنولوژی VAR در جریان بازی رئال مادرید- بارسلونا اشاره شده و حتی آنها تهدید کرده‌اند که ممکن است درخواست تکرار بازی را ارائه کنند.  گله گذاری باشگاه بارسلونا به صحنه‌ای برمی‌گردد که در آن صحنه، یامین یامال در نیمه اول بازی، شوتی را به سمت دروازه رئال مادرید رفت و در شرایطی که توپ وارد دروازه شده بود، دروازه‌بان رئال توپ را از درون دروازه خارج کرد و البته هنوز به طور قطع مشخص نیست که توپ کاملا وارد دروازه شده بود یا خیر.

در این بیانیه به این نکته اشاره شده که بارسلونا فوراً از کمیته فنی داوران (CTA) و فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست خواهد کرد تا تمام تصاویر و صداهای مرتبط با صحنه گل شبح لامین یامال را در اختیار باشگاه قرار دهند و در صورتی که سران باشگاه پس از تجزیه و تحلیل مستندات، متوجه شوند که در ارزیابی بازی اشتباهی رخ داده ، اقدامات مناسبی را انجام خواهند داد و در صورتی که تائید شود که گل یامال صحیح بوده، گام را فراتر گذاشته و برای تکرار بازی درخواست خواهند داد.

در این بیانیه ۴ دقیقه ای، لاپورتا اعلام کرده که به عنوان رئیس باشگاه، نارضایتی‌اش را از این شرایط مطرح می‌کند. او در این رابطه توضیح داده که هرگز از تکنولوژی VAR دفاع نکرده، چون وقایع و روح فوتبال را می‌گیرد ولی حالا در این شرایط، موافق آن است که از این تکنولوژی برای جلوگیری از اشتباهات و تصمیمات ناعادلانه استفاده شود.

او درعین حال با اشاره به باشگاه مادریدی گفته:« در شرایطی که ما تمرکزمان برروی این بازی است، اما در موارد مختلفی که می‌شد توسط تکنولوژی VAR زیرنظر گرفته شود و این کار انجام نشده نیز، صحبت‌های زیادی داریم. بارها این شرایط به نفع تیم حریف ما بوده. ما بارها در شرایط بی‌دفاعی بوده ایم و تصمیمات اشتباهی علیه ما گرفته شده و همین‌ها باعث می‌شود که چنین فاصله امتیازی در بالای جدول را شاهد باشیم.»

برچسب ها
کد خبر : 5313
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار