loader
03:11
1
کد خبر : 4602

تهدید داعش به حمله تروریستی در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا

اختصاصی/ بنیاد العظیم، تصویری را منتشر کرده و بدین ترتیب تهدید کرده که به بازی‌های مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا حمله تروریستی خواهد کرد.

تهدید داعش به حمله تروریستی در بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، گروه داعش، تهدید کرده که به بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا حمله تروریستی خواهد کرد؛ این تهدید پیش از این هم توسط نیروهای امنیتی دریافت شده و به باشگاه‌ها، از جمله رئال مادرید منتقل شده است.

در حال حاضر چیزی درمورد سازماندهی این بازی‌ها تغییری نکرده؛ چرا که وزارت کشور اسپانیا، با تدابیر ویژه نظارتی اوضاع را تحت کنترل دارد.

هیئت دولت اسپانیا، صبح امروز در جلسه امنیتی به بررسی امنیت این بازی خواهد پرداخت و تصمیم خواهد گرفت که آیا به تدابیر بیشتر امنیتی نیاز خواهد بود یا خیر. مادرید پیش از این نیز با چنین تهدیدهایی روبرو شده بود و مقامات این شهر می‌دانند که چطور باید شرایط را تحت کنترل در بیاورند؛ هر چند که این تهدید، مشابه با تهدیدات قبلی نیست.

مادرید میزبان دو بازی در ۲۴ ساعت

پایتخت اسپانیا این روزها تحت مراقبت‌های شدید امنیتی است و به دلیل سفر هواداران منچسترسیتی برای بازی سیتی- رئال مادرید در روز سه شنبه و همچنین هواداران دورتموند برای مصاف دورتموند- اتلتیکومادرید در روز چهارشنبه، پر از مسافر است.

این اولین باری نیست که شهر مادرید در دو روز متوالی میزبان دو بازی حساس و مهم خواهد بود.

لازم به ذکر است که در فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر کاردیف و مصاف دو تیم رئال مادرید و یوونتوس هم شرایط امنیتی مشابهی ایجاد شده بود و نیروهای امنیتی یوفا تصمیم گرفته بودند تا استادیوم را به دلیل ورود احتمالی پهپادها که برگزاری بازی را با تهدید مواجه خواهند کرد، ایزوله کنند.

تهدید داعش چیست

حالا داعش از طریق بنیاد العظیم، نامه‌ای را به استادیوم‌های فوتبال در لندن، پاریس و مادرید ارسال کرده و این شعار برروی پوستر منتشر شده مشاهده می‌شود: " همه را بکشید" . البته که نیروهای پلیس همواره چنین احتمالاتی را در نظر دارند و حتی قبل از دریافت این نامه تهدیدآمیز نیز آماده‌باش بودند. داعش بارها اعلام کرده که هدف اصلی‌اش، رویدادهای بزرگی مثل رویدادهای ورزشی است.

در حال حاضر تغییری در روند برگزاری باز‌یها ایجاد نشده و شرایط امنیتی کاملا تحت کنترل است و دلیلی برای نگران نیست ولی باید گوش به زنگ بود و تدابیر امنیتی را افزایش داد.

برچسب ها
کد خبر : 4602
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

پرسپولیس - 5 ماه پیش

داعش در حدی نیست
1 0
پربازدیدترین اخبار