loader
08:42
0
کد خبر : 4973

تهدید و جریمه سنگین برای بیانیه و حاشیه‌سازی!

سازمان لیگ فوتبال ایران دستور العمل جدیدی را به تمامی باشگاه های فوتبال در خصوص انتشار بیانیه و مصاحبه های غیرفنی ابلاغ کرد.

تهدید و جریمه سنگین برای بیانیه و حاشیه‌سازی!

 به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ هفته بیست و سوم لیگ برتر حاشیه های زیادی را به دنبال داشت. حاشیه هایی که جواد نکونام سرمربی استقلال با اشاره به حمایت های کمیته داوران از پرسپولیس آنها را استارت زد. بعد از اظهارات جنجالی جواد نکونام، باشگاه پرسپولیس بیانیه داد و خواستار برخورد جدی با نکونام شد. طبق پیش بینی ها استقلال هم بیانیه داد و بعد از آن پرسپولیس از نکونام شکایت کرد.

حالا فدراسیون فوتبال امروز برای جلوگیری از ایجاد حاشیه و جنجال در هفته های باقی مانده لیگ، با انتشار بیانیه ای باشگاهها را تهدید کرده که انتشار و صدور هرگونه بیانیه مصاحبه غیر فنی و خارج از حوزه مسئولیت، اظهارات در کنفرانس مطبوعاتی، توسط مربیان، کادر فنی و اداری مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره باشگاه، علیه فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیئت های فوتبال، باشگاهها،  کمیته های فدراسیون و اعضای باشگاهها جریمه های سنگینی خواهد داشت. این جریمه های سنگین به شرح زیر هستند:

لیگ دسته سوم/ لیگ دسته دوم فوتبال و فوتبال ساحلی و لیگ برتر بانوان

سرمربی،کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

1-برای بار اول ۲۰۰ میلیون تومان جریمه

2- برای بار دوم ۳۰۰ میلیون تومان جریمه

3-برای بار سوم و تکرار ۴۰۰ میلیون تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی است.صدور اطلاعیه و .... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

لیگ دسته اول/سرمربی،کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

1-برای بار اول ۵۰۰ میلیون  تومان جریمه

2-رای بار دوم یک میلیارد  تومان جریمه

3-برای بار سوم و تکرار ۵/۱ میلیارد  تومان جریمه

صدور اطلاعیه و .... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.

 لیگ برتر/سرمربی،کادر فنی و اداری، مدیرعامل یا اعضای هیئت مدیره

1-برای بار اول ۲ میلیارد تومان جریمه

2-برای بار دوم ۳ میلیارد  تومان جریمه

3 -برای بار سوم و تکرار ۴ میلیارد  تومان جریمه

ادامه فعالیت منوط به پرداخت جریمه توسط شخص خاطی می باشد.صدور اطلاعیه و .... توسط روابط عمومی و باشگاه – مربوط به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره می باشد و مسئولیت پاسخگویی مستقیماً با مدیرعامل است.ضمناً علاوه بر جرایم مالی ذکر شده با توجه به مسئولیت مدیران عامل باشگاهها هرگونه تخطی از این دستورالعمل موارد به کمیته های قضایی فدراسیون جهت تصمیمات انضباطی شدیدتر" غیر مالی" ارجاع می گردد.ش

برچسب ها
کد خبر : 4973
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار