loader
14:20
0
کد خبر : 6163

توخل از راز موفقیت هری کین گفت؛ کاپوچینو!

اختصاصی / سرمربی آلمانی بایرن مونیخ در صحبت‌هایی به تمجید از هری کین، ستاره انگلیسی تیمش پرداخته و قبل از مصاف حساس تیمش در ورزشگاه برنابئو، از راز موفقیت او پرده برداشته است.

توخل از راز موفقیت هری کین گفت؛ کاپوچینو!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، هری کین، ستاره انگلیسی بایرن مونیخ در فصل اول حضورش در این تیم، عنوان آقای گلی بوندس لیگا در اختیار دارد و با به ثمر رساندن ۴۴ گل در ۴۴ بازی، در کمین کفش طلاست و حالا نامش را بالاتر از کیلیان امباپه ( با ۴۳ گل برای پاری سن ژرمن) و هالند (با ۳۶ گل برای سیتی) در لیست برترین گلزنان فوتبال اروپا می بیند.

تا قبل از برگزاری بازی‌های دور برگشت مرحله نیمه نهایی، کین با زدن هشت گل در لیگ قهرمانان اروپا، همراه با کیلیان امباپه برترین گلزن این دوره این تورنمنت هستند. او با گل‌هایی که دراین فصل به ثمر رسانده، از آمار بهترین فصلش از حیث گلزنی (۴۱ گل با پیراهن تاتنهام در فصل ۱۸-۲۰۱۷) پیشی گرفته است.

کین اخیرا در صحبت‌هایی گفته:« احساس غرور می‌کنم که می‌توانم با گل‌هایم به تیمم کمک کنم. احساس خوشبختی می‌کنم و هرروز بهتر تیمم را می‌شناسم.»

قبل از برگزاری بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، توماس توخل، سرمربی کین درمورد یکی از رازهای این ستاره انگلیسی صحبت کرده و گفته: « هر زمان که به آشپزخانه باشگاه می‌روم، کین در مقابل دستگاه قهوه‌ساز، مشغول نوشیدن کاپوچینو است. قطعا این خوب است. او سالم و سرحال است و شرایط خوبی دارد و از همین رو من هم شروع به خوردن کاپوچینو کردم.»

توخل ادامه داد: « میزان کاپوچینویی که کین در یک روز می‌نوشد خنده‌دار و حیرت‌آور است.» او که از مهاجم انگلیسی تیمش رضایت زیادی دارد ادامه داد: « کین کاپیتان تاتنهام بود و الان کاپیتان تیم ملی انگلیس است و هرآنچه از او انتظار داشتیم را به رختکن تیم ما آورده. می‌دانستم که یک شخصیت بزرگ را به رختکن تیممان می‌آوریم. فراتر از گل‌ها و پاس گل‌ها و رهبری حرکات در زمین، کین دقیقا می‌داند که چطور باید فشارها را مدیریت کند.»

برچسب ها
کد خبر : 6163
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار