loader
12:39
0
کد خبر : 10349

تازه‌ترین نگرانی برای هواداران پرسپولیس؛ یک تیم عربستانی به دنبال اورونوف!

در ادامه روند نگران‌کننده باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات، حالا خبری منتشر شده مبنی بر اینکه یک باشگاه عربستانی با پیشنهادی نجومی به دنبال جذب ستاره ازبکستانی پرسپولیس است.

تازه‌ترین نگرانی برای هواداران پرسپولیس؛ یک تیم عربستانی به دنبال اورونوف!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، از ابتدای شروع رسمی فصل نقل و انتقالات برای پرسپولیسی‌ها فقط خبرهای بد در مورد جدایی ستاره‌ها به حقیقت تبدیل شده و خبری از جذب بازیکن جدید نبوده است. پرسپولیس فصل گذشته با عملکرد خوب باشگاه در زمستان و خرید بازیکنان با کیفیت و تاثیرگذاری مثل عیسی آل‌کثیر، عبدالکریم حسن و اوستون ارونوف توانست استقلال صدرنشین را نفس به نفس تعقیب کند و سرانجام قهرمان شد اما بعد از جدایی بازیکنانی مثل مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر، حالا شایعه رفتن اوستون اورونوف هم مطرح شده است.

گفته می‌شود اورونوف از یکی از باشگاه‌های عربستانی پیشنهادی قابل توجه دارد و باتوجه به تحول مالی سالاهای اخیر لیگ عربستان، هیچ بعید نیست که آنها با پیشنهادات وسوسه کننده و میلیون دلاری پا پیش بگذارند‌‌.

با این حال بعید به نظر می‌رسد مدیران پرسپولیس در ازای مبالغ سنگین هم حاضر به از دست دادن این ستاره ازبکستانی شوند چراکه هواداران این تیم همین حالا از روند نقل و انتقالات و عقب ماندن از رقبا شاکی هستند و از دست دادن ستاره تیم قهرمان نمی‌تواند توجیهی داشته باشد. با همه این‌ها باید دید طی روزهای آینده باشگاه پرسپولیس چه اقداماتی برای جبران نقل و انتقالات ضعیف این تیم و بستن یک تیم قدرتمند برای حضور لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا خواهد کرد.

برچسب ها
کد خبر : 10349
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار