loader
11:37
0
کد خبر : 2946

توصیه‌های راموس به امباپه برای زندگی در مادرید

اختصاصی / طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ فرانسه، سرخیو راموس هم‌تیمی سابق امباپه در پاری‌سن‌ژرمن به او توصیه کرده که در کدام مناطق شهر مادرید به دنبال خانه بگردد ونکاتی را درباره باشگاه مادریدی به او گوشزد کرده.

توصیه‌های راموس به امباپه برای زندگی در مادرید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، این‌طور به نظر می‌رسد که انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد! ستاره‌ای که به احتمال بسیار زیاد در تابستان او را با لباس سفید مادریدی خواهیم دید.

امباپه در اوایل ماه فوریه و بعد از هفت فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن، تصمیمش را برای ترک تیم پاریسی گرفت و حالا مقدمات انتقالش به باشگاه مادریدی را فراهم می‌کند. این درحالی است که او هنوز با رئالی‌ها به توافق قطعی نرسیده و مذاکرات در جریان است.

مشاوره درباره زندگی در مادرید

طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ فرانسه، ستاره خط حمله تیم ملی فرانسه، حالا به سراغ دوست و هم‌تیمی سابقش در پاری‌سن‌ژرمن، یعنی سرخیو راموس رفته و از او درخواست کرده تا برای پیدا کردن خانه در مادرید به او کمک کند. گویا کیلیان حتی آدرس محله‌هایی که می‌تواند در آنها سکوت کند را از راموس گرفته! سرخیو که دو فصل در پاری‌سن‌ژرمن با امباپه هم‌تیمی بود، ممکن است حتی خانه خودش را به امباپه اجاره دهد! او در شهر مادرید دو خانه دارد و از همین رو بعید نیست که یکی از آنها را در اختیار دوستش قرار دهد.

امباپه علاوه بر راموس، دوستان دیگری هم دارد که بتواند از آنها نیز کمک بگیرد؛ از جمله اشرف حکیمی، بازیکن تیم پایه‌ای رئال مادرید که صمیمی‌ترین دوستش در پاری‌سن‌ژرمن است. طبق شواهد از تابستان پیش رو، امباپه گام جدیدی را در کارنامه ورزشی‌اش برخواهد داشت و این روزها خودش واطرافیانش بارها به اسپانیا سفر کرده‌اند تا مسائل مختلفی را مدیریت کنند. آنها می‌خواهند شرایط را تحت کنترل داشته باشند تا هیچ جزئیات ریز و درشتی از دستشان در نرود.

خداحافظی باشکوه

از سوی دیگر این ستاره فرانسوی قصد دارد تا دوران حضورش در پاری‌سن‌ژرمن را به بهترین نحو ممکن به پایان ببرد و امیدوار است تا بتواند با تیم پاریسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

او با زدن ۲۲۳ گل در ۲۴۸ بازی با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن، برترین گلزن تاریخ این باشگاه است و امیدوار است تا بتواند قبل از ترک فوتبال فرانسه، تمام رکوردهای ممکن را به نام خودش ثبت کرده و به آماری دست بیابد که کسی نتواند تا مدت‌ها به گرد پای او برسد.

برچسب ها
کد خبر : 2946
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار