loader
12:31
0
کد خبر : 6151

توصیه جنجالی به امباپه: رئال نه؛ باید به عربستان برود!

اختصاصی / مارسل دزایی اسطوره فوتبال فرانسه، توصیه‌ای عجیب و غیرمنتظره برای کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن دارد.

توصیه جنجالی به امباپه: رئال نه؛ باید به عربستان برود!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ با حذف پاری‌سن‌ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دست بوروسیا دورتموند، بار دیگر نام کیلیان امباپه بر سر زبان‌ها افتاده و صحبت درباره او، بحث‌ها را به آینده مبهمش گره می‌زند.

این درحالی است که همه کارشناسان آینده فوتبالی امباپه را در خارج از پاریس می‌بینند و هرروز نام او به نام رئال نزدیک‌تر می شود و حتی شنیده می‌شود که قراردادی پنج ساله را با باشگاه مادریدی به امضا رسانده. در این میان مارسل دزایی که به عنوان کارشناس بازی پاری‌سن‌ژرمن مقابل بوروسیا دورتموند در شبکه بین اسپورت حضور داشت، توصیه عجیبی به امباپه داشت.

دزایی درباره امباپه گفت: « فکر می‌کنم که او باید به قاره دیگری برود. مطمئن نیستم که رئال مادرید مقصد ایده‌آلی برایش باشد.»

دزایی که سابقه بازی برای تیم‌های مارسی، میلان و چلسی را در کارنامه ورزشی‌اش دارد و با تیم ملی فرانسه قهرمان جام‌جهانی ۹۸ و یورو۲۰۰۰ شده، ادامه داد: « وینیسیوس در سمت چپ بازی می‌کند و آنها ستاره بزرگ دیگری مثل بلینگام را دارند و بدین ترتیب امباپه نمی‌تواند آن‌طور که دلش می‌خواهد ستاره شماره یک تیمش باشد.»

مجری برنامه در ادامه منظور دزایی درباره قاره‌ای دیگر را سوال کرد و او خیلی شفاف و واضح توضیح داد: « منظورم عربستان است. از نظر تجاری، امباپه می‌تواند به لیگ عربستان برود، سالی ۳۵۰ میلیون یورو دستمزد بگیرد و فصل بعد، در سن ۲۶ یا ۲۷ سالگی برگردد و خودش را برای جام‌جهانی آماده کند.»

تردیدها درباره سطح فوتبال عربستان

توصیه دزایی، دیگر افراد حاضر در استودیوی برنامه را متعجب کرد؛ چرا که تردیدهای زیادی درباره سطح لیگ عربستان و حضور ستاره تراز اولی مثل امباپه در این لیگ وجود دارد. دزایی ادامه داد: « در عربستان استادیوم‌ها پر می‌شوند و بازی‌های لیگ این کشور را همه دنیا می‌‌بینند. آنها همان‌طور که قطر در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ برای کسب میزبانی جام جهانی به تبلیغ پرداخت، درحال تبلیغ کشورشان هستند و این فرصت خوبی برای امباپه است تا پول خوبی در بیاورد و بعد از یک یوروی هیجان‌انگیز فوتبالش را دنبال کند.»

این در حالی است که چن ماه پیش، کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی النصر هم درباره لیگ عربستان گفته بود: « لیگ عربستان، رقابتی‌تر از لیگ فرانسه است.»

برچسب ها
کد خبر : 6151
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار