loader
03:50
0
کد خبر : 4852

توصیه همسر کلوپ به او: شرکت در کلاس آشپزی و رقص!

اختصاصی/یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول اعلام کرده که بعد از جدایی‌اش از این تیم، برنامه‌هایی که همسرش برای او درنظر گرفته را دنبال خواهد کرد.

توصیه همسر کلوپ به او: شرکت در کلاس آشپزی و رقص!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مدتی پیش بود که یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول اعلام کرد در پایان این فصل آنفیلد را ترک خواهد کرد و از این تیم جدا خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این سرمربی آلمانی بعد از این جدایی چه خواهد کرد اما تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که او مدتی را به استراحت خواهد پرداخت.

یک استراحت یک ساله بعد از هشت سال پر استرس و پر فشار روی نیمکت مربیگری لیورپول، چیزی است که کلوپ و خانواده‌اش به آن نیاز دارند.

تعطیلاتی کاملا متفاوت با فوتبال

اما اخیرا یورگن کلوپ اعلام کرده که این روزها، به توصیه‌های همسرش برای دوران استراحت فکر می‌کند. توصیه‌های خانم اولا کلوپ هیچ ارتباطی هم با فوتبال ندارد. او کلوپ را متقاعد کرده که بعد از جدایی از لیورپول به کلاس رقص و آشپزی برود.

کلوپ در این باره گفته:«اولا از من کارهایی را می‌خواهد که انجام دهم. باید آشپزی و رقص یاد بگیرم. به او گفتم:"تو نمی‌خواهی من استراحت کنم. چون اگر استراحت کنم، می‌دانی که چهار هفته بعد به سرکار برمی‌گردم."»

این سرمربی آلمانی ادامه داد: « باید آشپزی یاد بگیرم تا دست‌کم بتوانم یک صبحانه درست کنم. این اولین بار در زندگی‌ام است که هیچ ایده‌ای ندارم که چه کار باید انجام دهم و این دقیقا همان چیزی است که دوست دارم. در دوران شیوع بیماری کووید، تخم‌مرغ درست می‌کردم ولی بعد از آن، همان هم یادم رفت! من در دوران کودکی دو خواهر داشتم و تنها دلیلی که می‌دانستم که آشپزخانه کدام سمت خانه است، به خاطر بویی بود که از آشپزخانه می‌آمد! من در زندگی شخصی‌ام خیلی به درد نخور هستم!»

برچسب ها
کد خبر : 4852
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار