loader
12:03
0
کد خبر : 5791

تولد دوباره یک هافبک کلاسیک؛ شجاعیان مدیون شجاعی

اختصاصی/ هافبک تهاجمی باتجربه هوادار از زمان حضور مسعود شجاعی روی نیمکت، بار دیگر به روزهای اوجش بازگشته است.

تولد دوباره یک هافبک کلاسیک؛ شجاعیان مدیون شجاعی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، هافبک تهاجمی این فصل هوادار در ۳۲ سالگی نمایشی با کیفیت روزهای اوجش در لیگ های شانزدهم و هفدهم ارائه می‌دهد. هفت سال از زمانی که داریوش شجاعیان لقب گرا‌ن‌ترین بازیکن لیگ‌برتر فوتبال ایران را به خود اختصاص داد می‌گذرد. او در مرداد سال ۱۳۹۶ در حالی‌که برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس بشدت خواهانش بودند با رقم یک و نیم میلیارد تومان پیراهن استقلال را پوشید.

برای اینکه ارزش این بازیکن را در آن زمان بیشتر متوجه شویم بد نیست بدانیم که قیمت دلار در مرداد ۹۶ در حدود ۳۸۰۰ تومان و سکه تمام بهارآزادی کمتر از یک میلیون و سیصد هزار تومان بود! او در اولین فصل حضورش در استقلال عملکرد نسبتا خوبی هم داشت و توانست در مجموع ۳۴ بازی ۵ گل بزند و ۴ پاس گل بدهد. اما روز ۱۸اردیبهشت سال ۹۷ و در بازی رفت مرحله در دقیقه ۴۲ بازی برابر ذوب‌آهن به خاطر پارگی رباط صلیبی از بازی خارج شده و یکسال از مسابقات دور بود.

او از نیم فصل دوم لیگ هجدهم به ترکیب استقلال بازگشت و البته خیلی کم در ترکیب به بازی گرفته می‌شد با اینحال در لیگ نوزدهم باردیگر تبدیل به بازیکن ثابت تیمش شد اما در حالیکه تا هفته هفتم نمایش نسبتا خوبی داشت و یک گل و دو پاس گل هم به ثبت رسانده بود در دقیقه ۴۰ بازی به دلیل مصدومیت بیرون رفت و باردیگر به خاطر مصدومیت رباط صلیبی فصل را از دست داد.

در لیگ بیستم هم با لباس استقلال بازی‌ها را شروع کرد اما خیلی کم فرصت بازی به دست آورد و در نهایت به هوادار پیوست. با این حال شروع کارش در هوادار درخشان نبود و کمتر کسی دیگر آن هافبک تکنیکی شش سال قبل را به یاد می‌آورد. حتی در این فصل تا قبل از اینکه مسعود شجاعی هدایت تیم را به عهده بگیرد، شجاعیان نقش یک بازیکن باتجربه اما نه چندان کارگشا را ایفا می‌کرد. اما زمان حضور مسعود شجاعی که در زمان فوتبالش در پست شجاعیان بازی می‌کرد، این بازیکن هم متحول شد؛ به طوری‌که تا قبل از بازی هفته بیست و پنجم برابر صنعت‌نفت آبادان در ۸ مسابقه لیگ و ۴ بازی جام حذفی ۵ گل و ۲ پاس گل را به نام خودش ثبت کرد و با نقش‌آفرینی در ۷۰ درصد گل‌های هوادار در نیم‌فصل دوم تبدیل به یکی از مهمترین مهره‌های هوادار شد. او امروز هم در دقیقه ۲۷ بازی برابر صنعت نفت گل اول هوادار را به زیباترین شکل ممکن و از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا نشان بدهد در ۳۲ سالگی باردیگر در فوتبال ایران و زیرنظر کاپیتان سابق تیم ملی متحول و شاید دوباره متولد شده است.

عکاس: میلاد احمدی/ اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 5791
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار