loader
23:30
0
کد خبر : 7033

تونل افتخار برای مرد آلمانی؛ خداحافظ کروس!

هواداران رئال مادرید استقبال پرشوری از آخرین بازی تونی کروس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو داشته‌اند.

تونل افتخار برای مرد آلمانی؛ خداحافظ کروس!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ رئال مادرید در بازی هفته پایانی لالیگا امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از رئال بتیس میزبانی می‌کند.
رئال که چند هفته پیش قهرمانی‌‌اش در لالیگا قطعی شده بود در یک بازی کاملا تشریفاتی به میدان می‌رود اما به دلیل تصمیم یک بازیکن، این دیدار اهمیت زیادی برای رئالی‌ها دارد.

تونی کروس در هفته گذشته اعلام کرد که تصمیم به جدایی از رئال مادرید گرفته و قرار است پس از شرکت در رقابت‌های یورو 2024 همراه تیم ملی آلمان، به دوران حرفه‌ای خود پایان می‌دهد. کروس که نزدیک به 10 سال پیراهن رئال مادرید را به تن‌کرده، امشب در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها حضور دارد و در تمرین قبل از بازی مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

ستاره آلمانی پس از ورود به زمین برای گرم کردن قبل از بازی به شدت مورد تشویق یکدست هواداران قرار گرفت تا برای آخرین بازی خود در برنابئو آماده شود. بازیکن محبوب هواداران رئال با بالا بردن دست راست خود به این تشویق‌ها واکنش نشان داد و از سکوهای برنابئو قدردانی کرد.


پس از ورود بازیکنان دو تیم به زمین، کروس از تونل افتخاری که بازیکنان مادرید و بتیس تشکیل داده بودند وارد زمین شد تا آماده یک بازی خداحافظی باشکوه شود.

برچسب ها
کد خبر : 7033
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار