loader
13:27
0
کد خبر : 10737

سیلوا در راه ایران؛ ادامه حضور مدافع برزیلی در استقلال + عکس

مدافع برزیلی استقلال در لیست خروج این تیم قرار ندارد اما برای ادامه حضورش در این تیم نیاز به برخی توافقات وجود دارد.

سیلوا در راه ایران؛ ادامه حضور مدافع برزیلی در استقلال + عکس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در یکی دو روز اخیر شایعاتی مطرح شده که رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال در لیست خروج این باشگاه قرار گرفته است اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد سیلوا یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و در این تیم ماندنی است. باشگاه استقلال برای این بازیکن بلیت بازگشت به ایران را گرفته و سیلوا به زودی خودش را به کادرفنی معرفی می‌کند.

سیلوا پس از غیبت در تمرینات یک هفته اخیر استقلال تصمیم گرفت برزیل را ترک کند تا راهی ایران شود و خودش را به کادر فنی استقلال معرفی کند اما در زمان عدم حضورش در ایران، آبی پوشان ترافیک خط دفاعی خود را بیشتر از قبل کردند. این مدافع بلند قامت برزیلی که فصل گذشته 10 بازی برای استقلال انجام داد، به دلیل باقی ماندن قراردادش با این باشگاه دوباره به ایران سفر می‌کند تا برای ادامه همکاری یا جدایی از جمع آبی‌ها تصمیم بگیرد‌

رافائل سیلوا که تا روز گذشته در سائوپائولو به تمرینات اختصاصی می‌پرداخت، با توجه به استوری که هم خودش و هم همسرش منتشر کرده اند ، صبح امروز برزیل را ترک کرده تا به سمت ایران پرواز کند و احتمالا فردا خودش را به کادر فنی استقلال معرفی خواهد کرد.

سیلوا پس از دو سال و نیم حضور در استقلال، همچنان تحت قرارداد با این باشگاه است که باید برای تعیین تکلیف خود تصمیم‌گیری کند.

برچسب ها
کد خبر : 10737
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار