loader
12:11
1
کد خبر : 2155

پاسخ استقلالی‌ها به احتمال فسخ قراداد ماشاریپوف: پولش آماده است

اختصاصی/ ستاره ازبکستانی استقلال نیامده برای این تیم حاشیه‌ساز شده و اخبار تازه‌ای درباره قرارداد او منتشر شده است.

پاسخ استقلالی‌ها به احتمال فسخ قراداد ماشاریپوف: پولش آماده است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، استقلال اگرچه در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته و مدیریت باشگاه نتوانست مطابق سلیقه و لیست جواد نکونام عمل کند اما در این میان جذب یک ستاره باعث شد فشار هواداران هواداران و کادر فنی روی علی خطیر و همکارانش کمتر شود. این بازیکن کسی نبود جز جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره و کاپیتان تیم ملی ازبکستان که در جام ملت‌های آسیا هم عملکرد خوبی داشت. ماشاریپوف پیش از این هم چند بار به باشگاه استقلال لینک شده بود اما هربار موانعی بر سر انتقال او پیش آمد تا این بار علی خطیر توانست با این بازیکن قرارداد بسته و او را به تهران بکشاند. ماشاریپوف دیروز به تهران ‌رسید و‌ پیامی هم برای هم هواداران استقلال ارسال کرد اما امروز خبر نگران کننده ای درباره این بازیکن منتشر شد.

شاید جلال‌الدین استقلالی نشود!

یکی از خبرگزاری ها مدعی شده جلال الدین ماشاریپوف علیرغم حضور در تهران و تمرین استقلال، همچنان بندی در قراردادش وجود دارد که شاید این انتقال را نهایی نکند. ماشاریپوف امروز هم بنا به درخواست جواد نکونام در محل تمرین استقلال حاضر شد اما این این بازیکن هنوز تست پزشکی خود را انجام نداده و مراحل قانونی ثبت قراردادش صورت نگرفته است و این یعنی خطر بزرگ بیخ گوش استقلال. گفته می‌شود در قراردادی که ماشاریپوف با استقلال منعقد کرده، این باشگاه متعهد شده طی 48 ساعت مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به او پرداخت کند. ظاهرا هنوز این اتفاق رخ نداده و باشگاه استقلال نتوانسته تعهدش به ماشاریپوف را عملی کند. درواقع استقلالی‌ها به این ستاره ازبک قول داده بودند پیش پرداختی را به او بپردازند و در غیر این صورت او می‌تواند توافقش با استقلال را به هم بزند. شایعه شده درصورتی که باشگاه استقلال موفق به انجام توافق خود با ماشاریپوف نشود، دو تیم تراکتور و پرسپولیس همچنان به دنبال جذب و انتقال این بازیکن هستند تا او را سرخپوش کنند.

البته مدیران استقلال زیر بار این موضوع نمی‌روند و مدعی هستند پولی که قرار است به ماشاریپوف بدهند در باشگاه موجود است و استقلال هیچ مشکلی برای پرداخت تعهد خود به بازیکن ازبکستانی ندارند. یکی از مدیران استقلال در این باره به خبرنگار سایت فوتبال برتر گفت:«مشکلی‌ برای قرارداد استقلال با ماشاریپوف وجود ندارد و تمام توافقات در قطر انجام شده است. ماشاریپوف یک بازیکن حرفه‌ای است و می‌داند بعد از انجام تمام تست‌های پزشکی استقلال به او پرداختی خواهد داشت. او امروزتمام تست‌های پزشکی خود را انجام داده و فقط MRI انجام نشده که آن هم به دلیل بازی کردن او در جام ملت‌های آسیا است. ما به هواداران اطمینان می‌دهیم هیچ مشکلی برای پرداخت پول به ماشاریپوف وجود ندارد و او حتماً با استقلال قرارداد امضا می‌کند.» 

برچسب ها
کد خبر : 2155
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

رحیم جم - 7 ماه پیش

بار کج به منزل نمی‌رسد
-1 0
پربازدیدترین اخبار