loader
04:20
0
کد خبر : 2200

اتفاقات مدیریتی جدید در پرسپولیس/ درویش ماند، شکوری اضافه شد

رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس ابقا شد و دو عضو جدید هم به هیات مدیره این باشگاه اضافه شدند.

اتفاقات مدیریتی جدید در پرسپولیس/ درویش ماند، شکوری اضافه شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در حالی که شایعاتی درباره برکناری رضا درویش از سمت مدیرعاملی پرسپولیس وجود داشت اما در نهایت او به عنوان مدیرعامل پرسپولیس ابقا شد. بعد از انتخاب ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی  به عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره، ترکیب تازه سرخپوشان تصمیم گرفت که رضا درویش به کار خود در باشگاه ادامه بدهد.

به این ترتیب درویش سومین سال مدیریت در باشگاه پرسپولیس را آغاز خواهد کرد و شانس شکستن رکورد علی اکبر طاهری را هم خواهد داشت؛ فردی که گفته می‌شد اصلی‌ترین رقیب درویش برای تصدی این پست است. این در حالی است که رضا درویش همچنان فقط مدیرعامل پرسپولیس است و جایگاهی در هیات‌مدیره این باشگاه نخواهد داشت.

نکته مهم اینکه هم اکنون حسین شهریاری ریاست هیات‌مدیره را برعهده دارد و مجید پوراحمدی به همراه محمد دلبری و ابراهیم شکوری و حسن طباطبایی سایر اعضا را تشکیل می‌دهند. بر این اساس ابراهیم شکوری که سابقه حضور در پرسپولیس به عنوان معاون اجرایی را داشت، حالا به عنوان عضو هیات‌مدیره به باشگاه برمی‌گردد.

نکته جالب اینکه حسن طباطبایی رئیس سابق فدراسیون کاراته به عنوان عضو دیگر انتخاب شده است. این در حالی است که پیمان حدادی و حسین خبیری از ترکیب مدیریتی باشگاه کنار رفتند. به این ترتیب ترکیب جدید هیات‌مدیره پرسپولیس یک بازیکن سابق این تیم و یک رئیس سابق فدراسیون را در خود خواهد داشت.

برچسب ها
کد خبر : 2200
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار