loader
22:47
0
کد خبر : 14150

تیاگو موتا: از تساوی مقابل امپولی اصلا راضی نیستم

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، از تساوی‌ بدون گل در زمین امپولی اصلا راضی نیست و می‌گوید که تیمش باید بیشتر تلاش می‌کرد.

تیاگو موتا: از تساوی مقابل امپولی اصلا راضی نیستم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یوونتوس در مهم ترین بازی از هفته چهارم رقابت های سری آ با تساوی بدون گل مقابل امپولی متوقف شد و با هشت امتیاز در جایگاه دوم باقی ماند. این تساوی درحالی برای شاگردان تیاگو موتا رقم خورد که سرمربی جوان بیانکونری اصلا از آن راضی نیست و ابراز نارضایتی خود را در کنفرانس خبری بعد از بازی اعلام کرد.

تیاگو موتا در ابتدای صحبت هایش گفت:

همانطور که کلین شیت حاصل زحمت کل تیم است، خلق موقعیت و گلزنی نیز باید با تلاش همه بازیکنان رخ بدهد. در نیمه اول هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم اما در نیمه دوم کاملا سوار بر بازی بودیم و امپولی را مجبور به عقب نشینی‌ کردیم.
میتوانستیم برنده شویم و صددرصد از نتیجه ای که بدست آمد راضی نيستم. تنها نکته امیدوار کننده این بازی برایم تلاش همه جانبه بازیکنان بود‌. هرچند باید بهتر از این باشیم.

با اشاره به بازی دفاعی امپولی و سیستم یوونتوس برابر این تیم

طبیعتا مقابل تیمی که با پنج مدافع بازی می‌کند، باید از حداکثر توان برای گلزنی استفاده کنید. سعی کردیم از خلاقیت همه هافبک ها برای ایجاد موقعیت گلزنی کنیم اما خب عبور از لایه های دفاعی امپولی با آن همه بازیکن واقعا سخت بود.

درخصوص عملکرد دوشان ولاهوویچ و عدم گلزنی او برای دومین هفته پیاپی 

دوشان هم روی زمین و هم روی توپ های هوایی با توجه به فیزیک مناسبش بازیکن توانمندی است. طبیعتا یک مهاجم باید تغذیه شود تا بتوان از او انتظار گلزنی داشت و ما امروز این کار را به خوبی انجام ندادیم. وظیفه یک مهاجم تنها گلزنی نیست و من از عملکرد ولاهوویچ در مجموع راضی هستم.

در خصوص اولین بازی یوونتوس در ليگ قهرمانان که مقابل پاری‌سن ژرمن، تیم سابقش برگزار خواهد شد 

باعث غرور من و همه بازیکنان است که باید در چنین تورنمنتی به میدان برویم. از همین فردا برای آن دیدار سخت آماده می‌شویم.
پاری‌سن ژرمن بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد و در فرانسه حرف اول را می‌زند. اما ما هم حریف دست و پا بسته ای نیستیم و قطعا برای کسب سه امتیاز به مصاف این تیم می‌رویم.

برچسب ها
کد خبر : 14150
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار