loader
07:01
0
کد خبر : 3223

غول‌های یک‌چهارم؛ نمایی از ادامه راه لیگ قهرمانان اروپا

اختصاصی / با برگزاری چهار دیدار از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تکلیف چهار تیم صعود کننده به دور بعد مشخص شد.

غول‌های یک‌چهارم؛ نمایی از ادامه راه لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، لیگ قهرمانان اروپا معتبرترین و ارزشمندترین تورنمنت برای تیم‌های اروپایی است که هرساله با شور و هیجان خاصی برگزار می‌شود و در نهایت بهترین تیم اروپا، جام قهرمانی را به عنوان افتخاری تاریخی، بالای سر می‌برد. این فصل آخرین فصلی است که رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با این ساختار دنبال خواهد شد و از فصل آینده، فرمت رقابت‌ها به نحو دیگری پیش خواهد رفت که فرصت برای حضور تیم‌های بیشتری فراهم خواهد بود.

حالا از دیدارهای مرحله یک‌هشتم، ۴ دیدار برگزار و بدین ترتیب تکلیف ۴ تیم راه یافته به دور بعدی مشخص شده است. با اتمام بازی‌های دور یک هشتم پایانی، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود.

تاریخ برگزاری بازی‌های یک چهارم پایانی

بعد از برگزاری دیدارهای باقی‌مانده از دور یک هشتم پایانی که هفته آینده دنبال و تکلیف تمام تیم‌های حاضر در دور بعد مشخص خواهد شد، بازی‌ها در مرحله بعد ادامه خواهد یافت. بازی‌های دور یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در ۴ روز برگزار خواهد شد:

بازی‌های رفت در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۹ و ۱۰ آوریل (۲۱ و ۲۲ فروردین ۱۴۰۳) برگزار می‌شود و بازی‌های برگشت هفته بعد از آن، یعنی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۶ و ۱۷ آوریل (۲۸ و ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) تا در نهایت به بازی فینال که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد برسیم.

تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم

تا به اینجا از مجموع ۸ دیدار، تکلیف چهار دیدار و در نتیجه ۴ تیم صعود کننده به دور بعد مشخص شده است:

رئال‌سوسیداد – پاری‌سن‌ژرمن: صعود پاری‌سن‌‌ژرمن با برد ۱-۴ در مجموع دو بازی رفت و برگشت

بایرن‌مونیخ- لاتزیو: صعود بایرن‌مونیخ با برد ۱-۳ در دو بازی رفت و برگشت

رئال‌مادرید- لایپزیش: صعود رئال‌مادرید با برد ۱-۲ در مجموع دو بازی رفت و برگشت

منچسترسیتی- کپنهاگن: صعود سیتی با برد ۲-۶ در مجموع دو بازی رفت و برگشت

همه در انتظار مشخص شدن ۴ تیم بعدی

هفته آینده چهار دیدار باقیمانده در دور یک هشتم پایانی برگزار خواهد شد و نتایج به دست آمده در بازی رفت این دیدارها به نحوی است که نمی‌توان حتی یکی از چهار تیم صعود کننده به دور بعد را حدس زد.

سه شنبه ۲۲ اسفند دو تیم آرسنال و پورتو مقابل هم قرار خواهند گرفت و بارسلونا و ناپولی باهم روبرو خواهند شد. در دور رفت، تیم پورتو ۱-۰ آرسنال را شکست داده بود و ناپولی و بارسلونا به تساوی ۱-۱ دست یافته بودند

در روز چهارشنبه ۲۳ اسفند هم اتلتیکومادرید میزبان اینتر میلان خواهد بود و دورتموند و آیندهوون مقابل هم قرار خواهند گرفت. در بازی رفت این مرحله، اینتر ۰-۱ اتلتیکومادرید را شکست داده بود و آیندهوون و دورتموند به تساوی ۱-۱ دست یافته بودند.

برچسب ها
کد خبر : 3223
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار