loader
11:30
0
کد خبر : 974

تیم برانکو در آستانه حذف از جام ملت‌ها؟

تیم برانکو ایوانکوویچ با کسب یک نتیجه مساوی در بازی حساس دور دوم مرحله گروهی با یک امتیاز کار سختی برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها خواهد داشت.

تیم برانکو در آستانه حذف از جام ملت‌ها؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات خود، در دومین بازی ار رقابت های مرحله گروهی جام ملت های آسیا به مصاف تیم تایلند رفت و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. عمان که در اولین بازی مرحله گروهی برابر عربستان نمایش تحسین برانگیزی داشت و تا دقایق پایانی از این مدعی قهرمانی امتیاز گرفته بود-و البته در دقایق پایانی بازی را واگذار کرد- امروز نتوانست در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه دوحه  برابر این حریف شرق آسیا کاری از پیش ببرد و تنها به یک امتیاز دست پیدا کرد.

تایلند اما با این مساوی و با توجه به برد در بازی اول برابر قرقیزستان به صدر جدول گروه رفت و حداقل تا قبل از بازی امشب عربستان برابر قرقیزستان این رتبه با ارزش را دراختیار خواهد داشت. 

عمان در حالی با یک امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفت که برای رسیدن به مرحله بعدی باید در بازی روز سومش برابر قرقیزستان حتما برنده شده و بعد در انتظار نتایج این گروه و دیگر تیم های سوم گروه های دیگر بنشیند. 

در  بازی امروز هرچند عمان نتوانست برابر حریفش به پیروزی برسد اما در طول مسابقه کاملا برتر بود به طوری که آمار مالکیت دو تیم ۷۰ به ۳۰ و تعداد پاس ها ۶۲۴ به ۲۷۰ به سود یاران برانکو بود. با این وصف برانکو ایوانکوویچ برای حفظ تیمش در جام ملتهای کار سختی پیش رو دارد. 

خلاصه بازی عمان- تایلند را تماشا کنید

برچسب ها
کد خبر : 974
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار