loader
01:49
0
کد خبر : 7647

تیم ملی ازبکستان اینگونه برای هواداران ایرانی جذاب شد+عکس

زمانی که تیم ملی ایران در هنگ کنگ بازی دارد یک بازی دیگر از همین گروه برگزار می‌شود که برای علامندان ایرانی می‌تواند جذاب باشد.

تیم ملی ازبکستان اینگونه برای هواداران ایرانی جذاب شد+عکس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، امروز عکس جالبی  در برخی از کانال‌های ورزشی منتشر شد که احتمالا بیننده‌ها و علاقمندان زیادی هم پیدا کرده است. عکس مربوط به تمرین امروز تیم ملی ازبکستان پیش  از بازی با ترکمنستان بود که قرار است روز پنجشنبه در ورزشگاه بنیادکار این کشور برگزار شود.

با این که ازبکستان با تیم ملی همگروه است و هم امتیاز با ایران حریف سختی نشان داده است اما توجه ویژه به این عکس و اخبار تیم ازبکستان نه به خاطر این رقابت که به دلیل حضور دو چهره تاثیرگذار استقلال و پرسپولیس در این تیم است. جلال الدین ماشاریئوف و اوستون  اورونوف بعد از گذارندن یک نیم فصل درخشان در لیگ برتر فوتبال ایران حالا برای درخشش در تیم ملی به کشورشان سفر کرده‌اند. چهره خندان اوستون اورونوف که معمولا احساسات را در صورتش نشان نمی‌دهد و همچنین ماشاریپوف که گارد رزمی گرفته نشان می‌دهد که چقدر سرحال هستند و احتمالا به آنها هم از نیم فصل حضور در پرطرفدارترین تیمهای ایران خوش گذشته است.

اورونوف با پرسپولیس قهرمان و ماشاریپوف با استقلال به مقام نایب قهرمانی رسید آن هم در حالی که به طور مشخص این دو بازیکن نقش موثری در این رقابت سنگین و نزدیک بودند. اوستون در 13مسابقه با پیراهن پرسپولیس 6 گل زد که اغلب گلهای مهمی بودند مانند گلی  که در دقایق پایانی هفته بیست و نهم به استقلال خوزستان زد و درواقع راه پرسپولیس را به سمت قهرمانی هموار کرد.

در آن سو ماشاریپوف در 14 مسابقه 2 گل زد و یک پاس گل هم داد و یکی از کلیدی‌ترین مهره‌های تیمش در مسیر رسیدن به قهرمانی بود هرچند در نهایت آبی‌ها این رقابت میلیمتری را به رقیب قدیمی‌شان واگذار کردند.

موضوع جالب اینجاست که حضور درخشان این دوبازیکن در فوتبال ایران باعث شده که طرفداران ایرانی زیادی داشته باشند و احتمال همین موضوع بازیهای ازبکستان را در آینده برای علاقمندان ایرانی جذاب‌تر خواهد کرد. ماشاریپوف و اورونوف اولین ازبکستانی‌های لیگ برتر نیستند چرا که عزیزبک آمانوف و شرزاد تمیروف خیلی روزهای موفقی در فوتبال ایران نداشتند.

برچسب ها
کد خبر : 7647
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار