loader
09:49
0
کد خبر : 5992

تیم ملی فوتسال ایران، در رده چهارم بهترین‌های جهان

تیم ملی فوتسال ایران در آخرین رده‌بندی بهترین‌ها در رده چهارم بهترین تیم های فوتسال جهان در سال ۲۰۲۴ قرار گرفت.

تیم ملی فوتسال ایران، در رده چهارم بهترین‌های جهان

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی فوتسال ایران که به مقام قهرمانی در جام ملتهای آسیا ۲۰۲۴ رسید درآخرین رده‌بندی فیفا که به تازگی منتشر شده در رده چهارم بهترین تیم‌های فوتسال جهان و در رتبه اول بهترین تیم های فوتسال آسیا قرار گرفت.

برزیل در رده بندی جهانی فوتسال مردان در رده اول است و پرتغال و اسپانیا بترتیب در رده های دوم و سوم و بالاتر از تیم ملی ایران قرار دارند.

براین اساس ۵ تیم اول رده بندی شامل برزیل، پرتغال، اسپانیا، ایران و آرژانتین در قرعه‌کشی آتی جام جهانی فوتسال در گلدان۱ قرار می‌گیرند.

مراکش، روسیه، تایلند، قزاقستان و فرانسه که قرار است در اولین جام جهانی خود شرکت کنند نیز جزو ۱۰ تیم برتر رده‌بندی جهانی قرار گرفتند.

تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ که در کشور کلمبیا برگزار شد ضمن حذف برزیل توانست به مقام سم برسد و این درحالیست که تیم ملی فوتسال ایران تازه رقابت های جام ملت های آسیا را فتح کرده است. وحید شمسایی در تیمش بازیکنانی مانند اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد و حسین طیبی سه بازیکن برتر جهان را در اختیار دارد. رده بندی بعدی فوتسال مردان فیفا در اکتبر 2024 (مهرماه ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد.

همچنین تیم ملی فوتسال زنان ایران در رده هشتم بهترین تیم‌های فوتسال زنان جهان قرار دارد. در این رده‌بندی هم برزیل اول است و تیم های اسپانیا، پرتغال و آرژانتین در رده‌های بعدی قرار دارند.

ده تیم برتر رنکینگ فوتسال جهان به شرح زیر است:

برزیل

پرتغال

اسپانیا

ایران

آرژانتین

مراکش

روسیه

قزاقستان

تایلند

فرانسه

برچسب ها
کد خبر : 5992
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار