loader
12:02
0
کد خبر : 11394

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ ثبت زیباترین تصویر المپیک در ۱۵ هزار کیلومتری پاریس!

اختصاصی / گابریل مدینا، موج‌سوار برزیلی علاوه بر شکستن رکورد المپیک، با به نمایش گذاشتن حرکتی حیرت‌انگیز ، زیباترین عکس تورنمنت را رقم زد.

المپیک ۲۰۲۴ پاریس/ ثبت زیباترین تصویر المپیک در ۱۵ هزار کیلومتری پاریس!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تصویری که احتمالا زیباترین تصویر ثبت شده از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ است، هیچ ربطی به برج ایفل، طاق پیروزی، رودخانه سن یا ورزشگاه‌های شهر پاریس ندارد.

این تصویر در ۱۵ هزار کیلومتری پایتخت فرانسه و در تاهیتی ثبت شده؛ جایی که مسابقات موج سواری المپیک ۲۰۲۴ پاریس در آنجا برگزار می‌شود. در این تصویر، گابریل مدینا، موج سوار برزیلی بعد از ارائه نمایشی جذاب، به هوا پریده و انگشتش را به نشانه پیروزی بالا می‌برد و عکاسی به نام ژروم برویه هم با ثبت این صحنه، آن را به تصویری نمادین تبدیل کرد.

مدینا در پنجمین دور مسابقات موج‌‌سواری مردان المپیک که در تاهیتی برگزار می‌شود، امتیاز حیرت‌انگیز ۹.۹۰ را ثبت کرد که این بهترین امتیاز برای یک موج‌ سوار فردی مردان و رکوردی بی‌نظیر در تاریخ بازی‌های المپیک است.

این موج سوار برزیلی ۳۰ ساله در سال‌های ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ به سه عنوان قهرمانی جهان دست یافت و ۱۸ پیروزی او در رویدادهای تور قهرمانی WSL و سی و یک حضور در فینال‌های مختلف، او را به یکی از سرشناس‌ترین موج سواران تاریخ تبدیل کرده و چندحرکت نوآورانه به نام او ثبت شده است.

مدینا موج سواری را از چهار سالگی آغاز کرد و در ۱۱ سالگی اولین قهرمانی ملی‌اش را در ریودوژانیرو به دست آورد. او در ۱۵ سالگی به جوانترین موج سواری تبدیل شد که برنده یک رویداد مهم سری مقدماتی شده است و در ۱۷ سالگی در بین نخبگان تور لیگ جهانی موج سواری قرار گرفت. او حالا و در ۳۰ سالگی، در بلوغ کامل حرفه‌ای و شخصی‌اش است.

برچسب ها
کد خبر : 11394
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار