loader
12:44
0
کد خبر : 2481

 ثروتمندترین فوتبالیست دنیا روی تخت بیمارستان

اختصاصی / شاید برایتان عجیب باشد ولی ثروتمندترین فوتبالیست دنیا، فائق بلقیه، نام دارد و برادرزاده سلطان برونئی است . او فوتبالش را در پرتغال و انگلیس دنبال کرده و حالا در لیگ تایلند بازی می‌کند و در یکی از بازی‌های تیمش با مصدومیت سختی روبرو شده است..

 ثروتمندترین فوتبالیست دنیا روی تخت بیمارستان

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، فائق بلقیه یکی از اعضای خانواده سلطنتی بروئنی است که از دست روزگار علاقه زیادی هم به ورزش فوتبال دارد.

او گرچه در دنیای فوتبال حرف زیادی برای گفتن ندارد ولی به لطف ثروت بی‌پایان خانوادگی‌اش، دست کم در یک زمینه توانسته نامش را در جایگاهی حتی بالاتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو ثبت کرده و در رنکینگ ثروتمندترین فوتبالیست‌های دنیا، بالاتر از آنها قرار بگیرد.

دارایی فائق ۱۸.۶۹۸ میلیون یورو برآورد شده و بدین ترتیب او عنوان ثروتمندترین فوتبالیست دنیا را به خود اختصاص داده است.

حضور در فوتبال اروپا و آسیا

برادرزاده سلطان بروئنی، در تیم‌های پایه‌ای باشگاه‌های مختلفی از ماریتیموی پرتغال گرفته تا لستر سیتی، ساوثهمپتون و چلسی در انگلیس فوتبال بازی کرده و دست سرنوشت حالا او را به تیم راتچابوری تایلند رسانده است.

او در بازی اخیر تیمش در لیگ تایلند مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

این اتفاق در جریان بازی راتچابوری مقابل پلیس ترو در ورزشگاه بونیاچیندا رخ داد و فائق ۲۵ ساله که به عنوان بازیکن ذخیره و در بین دو نیمه وارد زمین شده بود، به خاطر مصدومیتی شدید زمین مسابقه را ترک کرد.

ابراز همدردی رئیس باشگاه

تاناوات نیتیکانچانا، رئیس باشگاه راچتابوری درمورد شرایط سلامتی فائق گفته:« امروز غمبارترین روز زندگی من است. برادرم، شاهزاده فائق بلقیه وقتی برای تیم ما بازی می‌کرد، دچار مصدومیت شد.»

مالک باشگاه راچتابوری در ادامه پیغام روحیه‌بخشی هم برای فائق داشت:« می‌دانم که احتمالا شوکه شده‌ای و درد زیادی را در این لحظات متحمل می‌شوی ولی باید بدانی که در تک تک گام‌های این مسیر، در کنارت هستیم تا اینکه دوباره پیراهن اژدها را بپوشی و دوباره برای تیممان گل بزنی. هرچند که فقط هشت ماه است که اینجا و درکنار ما هستی ولی مطمئنم که تمام اعضای باشگاه و هواداران تیم دوستت دارند. بی‌صبرانه منتظر روزی هستیم که قوی‌تر از قبل برگردی.»

برچسب ها
کد خبر : 2481
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار