loader
15:22
0
کد خبر : 9481

جام‌های قهرمانی؛ مهم‌ترین عامل ابقای تن هاخ

قرارداد اریک تن هاخ با منچستریونایتد به طور رسمی تا سال ۲۰۲۶ تمدید شده است.

جام‌های قهرمانی؛ مهم‌ترین عامل ابقای تن هاخ

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تصمیم به تمدید قرارداد اریک تن هاخ در منچستریونایتد موافقان و مخالفان زیادی بین هواداران این تیم دارد.

پس از اینکه منچستریونایتد‌ در فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ بدترین فصل خود در لیگ برتر انگلیس از حیث نتیجه‌گیری و تعداد شکست را تجربه کرد، احتمال برکناری سرمربی هلندی این تیم قوت گرفت اما شکست دادن منچسترسیتی در فینال جام حذفی انگلیس و کسب دومین جام توسط تن هاخ، شرایط را برای منچستریونایتد‌ تغییر داد.

کسب دومین جام معتبر فوتبال انگلیس برای یونایتد توسط تن هاخ در حالی رخ داد که به گزارش رسانه‌های معتبر، باشگاه صحبت با گزینه‌های مدنظر خود مانند توماس توخل را آغاز کرده بود. با قهرمانی در جام حذفی و دومین جام تن هاخ طی دو فصل حضور روی نیمکت یونایتد، نظر هواداران یونایتد به ابقای تن هاخ تغییر کرد و پس از مذاکره با گزینه‌های متفاوت نهایتاً تیم مدیریتی جدید این باشگاه تصمیم به ادامه همکاری و تمدید قرارداد با اریک تن هاخ گرفت.

آمار بد یونایتد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا در حالی رقم خورده که تن هاخ از لحاظ کسب جام، دومین مربی برتر دوران پس از سرالکس فرگوسن محسوب می‌شود. تنها خوزه مورینیو با کسب سه جام و درصد برد بهتر بین مربیان دائمی یونایتد پس از تن هاخ آمار بهتری دارد و هواداران منچستریونایتد امیدوارند تا با بازگشت بازیکنان مصدوم در این فصل، شاهد پیشرفت نتایج نسبت به فصل گذشته رقابت‌ها باشند.

دن اشوورث مدیر ورزشی جدید منچستریونایتد‌ پس از تمدید قرارداد با تن هاخ می‌گوید: «دو جامی که در دو فصل گذشته به دست آمده، اریک تن‌هاخ خودش را به عنوان یکی از مربیان همواره موفق در فوتبال اروپا تثبیت کرده است.»

با این صحبت، می‌تواند این موضوع را تأیید کرد که قهرمانی در جام اتحادیه و جام حذفی، بزرگ‌ترین عامل ابقای تن هاخ روی نیمکت منچستریونایتد بوده و حال هواداران این تیم باید منتظر پیشرفت نتایج در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ اروپا در فصل ۲۰۲۴/۲۰۲۵ باشند.

برچسب ها
کد خبر : 9481
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار