loader
03:23
0
کد خبر : 4293

جام قهرمانی برای پسران مسی و سوارز در آمریکا!

اختصاصی/ پسران لیونل مسی و لوئیز سوارز در آکادمی اینترمیامی فوتبال‌شان را دنبال می‌کنند و حالا با تیم‌شان فاتح یک افتخار بزرگ شده‌اند.

جام قهرمانی برای پسران مسی و سوارز در آمریکا!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، گرچه لیونل مسی و لوئیز سوارز منطقا در فاز پایانی عمر فوتبالی‌شان هستند، ولی این طور به نظر می‌رسد که به زودی فرزندان‌شان جای آنها را در دنیای فوتبال پر خواهند کرد.

تیاگو مسی و بنجامین سوارز، حالا در آکادمی فوتبال اینترمیامی فوتبال بازی می‌کنند و در جریان تعطیلات عید پاک در فلوریدا، یک جام قهرمانی را برای تیم‌شان فتح کردند.

در جریان جام بین‌المللی عید پاک که برای کودکان و نوجوانان بین ۱۰ تا ۱۹ سال برگزار شده بود و ۴ روز به طول انجامید، تیاگو مسی ۱۱ ساله و بنجامین سوارز در تیم زیر ۱۳ ساله‌ها حضور داشتند. تیاگو مسی موفق شد در بازی فینال با یک ضربه چیپ تماشایی دروازه تیم حریف را باز کند که یادآور گل پدرش مقابل مانوئل نویر بعد از از پیش رو برداشتن ژروم بواتنگ در لیگ قهرمانان اروپا بود.

پسر لوئیز سوارز هم بعد از انتقال پدرش به اینتر میامی، اخیرا به این تیم محلق شده است.

این دومین تورنمنتی است که تیاگو مسی در آن به قهرمانی می‌رسد و ماه گذشته هم در تورنمنتی به نام وستون کاپ، در حضور پدرش جام قهرمانی را بالای سر برد.

این درحالی است که لیونل مسی و سوارز از زمان حضورشان در بارسلونا تبدیل به دوستانی بسیار صمیمی شدند و ارتباط خانوادگی با هم دارند.

برچسب ها
کد خبر : 4293
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار