loader
07:14
0
کد خبر : 665

قطر کانون توجه هواداران فوتبال جهان

جام ملت های آسیا 2023 که توسط کشور قطر میزبانی می شود، به کانونی برای هیجان و انتظار هواداران فوتبال در سراسر جهان تبدیل شده است.

قطر کانون توجه هواداران فوتبال جهان

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، این مسابقات با حضور جالب تماشاگران در بازی افتتاحیه، راه یافتن تیم های برجسته و استعدادهای نوظهور قاره توجه زیادی از سوی علاقمندان فوتبال در سراسر جهان به خود جلب کرده است.

حضور تماشاگران

در بازی افتتاحیه رقابت های جام ملتهای آسیا در قطر که بین میزبان و لبنان برگزار شد بیش از 82 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کردند. در این بازی قطر با سه گل حریفش را شکست داد.

همچنین شرکت مخابراتی که این مسابقات را پوشش می دهد توانسته تا اینجا نقش مهمی در کیفیت ارتباطات ارائه کند و با فناوریهایی که ارائه کرده اجازه می دهد تا هواداران تجربیات خود را به صورت یکپارچه به اشتراک بگذارند. در این دوره بیش از نیم میلیون تماس صوتی پشتیبانی شده است.

کیفیت میزبانی

توانایی میزبانی قطر بعد از تجربیات موفق قبلی مورد تحسین قرار گرفته بطوریکه یورگن کلینزمن ستاره سابق آلمان جو و کیفیت موجود در جام ملتها را ستایش کرده است. حضور تیم های ایران، ژاپن، کره جنوبی و عربستان سعودی و ستاره های آنها هیجان این رقابت را افزایش داده است. از طرفی چهره هایی مانند روبرتو مانچینی سرمربی مطرح ایتالیایی نشان از کیفیت و اعتبار این دوره از رقابت ها دارد.

جام ملت ها 2023

در این دوره از رقابت ها تیم ها در شش گروه چهارتیمی حضور دارند. از هر گروه دو تیم برتر و همچنین چهارتیم سوم که بالاترین امتیاز را دارند به مرحله بعدی صعود خواهند کرد. این مسابقات همچنین بستری برای نمایش استعدادهای نوظهور در تیم های مختلف فراهم کرده و برجذابیت های این مسابقات اضافه می کند.

 

برچسب ها
کد خبر : 665
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار